بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب همسرگزینی امروزی | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب همسرگزینی امروزی اثر علی شمیسا

بریده‌هایی از کتاب همسرگزینی امروزی

نویسنده:علی شمیسا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۷از ۱۵ رأی
۲٫۷
(۱۵)
۱۰. آیا نامزدتان خیلی زود از شما عذرخواهی می‌کند یا این‌که به عذرخواهی اعتقادی ندارد؟
Gisoo
۲۸. نقش سازمان‌ملل در حل بحران‌های بین‌المللی چیست؟
Gisoo
آیا لباس‌هایی می‌پوشید که به سبک و سلیقهٔ او نزدیک باشد؟
Gisoo
آیا سعی می‌کنید گاهی از دریچهٔ چشمان او به دنیا بنگرید؟
Gisoo
نامزدتان نسبت‌به اسم کوچک شما چه احساسی دارد؟
Gisoo
بهتر است پسران با شناخت احساسات ظریف دختران، خود را به ادبیات احساسی و رفتاری آن‌ها نزدیک کنند. اگر مردی نداند چگونه احساس دوست داشتن خود را ابراز کند یا چه نشانه‌هایی را به کار ببرد، سوءتفاهم‌هایی ایجاد می‌شود و همسر می‌پرسد: آیا دوستم نداری که این‌گونه بی‌احساس هستی؟ چرا؟
Gisoo
بهتر است دختران این واقعیت را بپذیرند که اکثر پسران روی جذابیت، زیبایی و خوش‌اندام بودن همسرشان حساس هستند، بنابراین باید روی اندام خود کار کنند یا از متغیرهای دیگری برای زیباتر کردن خود بهره ببرند تا جذابیت‌شان زیر سؤال نرود.
Gisoo
همواره خود را مقید به شناسایی انگیزه‌های ارتباط کنید و بدانید این ویژگی، یکی از معیارهای حس بالغانهٔ شماست. شکل و نوع ارتباط را قاطعانه تعریف کنید.
Gisoo
با رعایت طول زمان در دوران نامزدی درمی‌یابید که آیا سبک زندگی شما با سبک زندگی نامزدتان هماهنگ است یا خیر؟ آیا از تفاهم لازم برخوردار هستید یا خیر؟ شاید طی این دوره با خصوصیات شخصیتی او آشنا شده و متوجه شوید ۱۸۰ درجه مخالف روحیات شماست. در این قبیل مواقع هنوز راه برگشت دارید.
Gisoo
«جذابیت جسمانی» در همسرگزینی در اولویت است. در انتخاب همسر علاوه‌بر بررسی اجزاء اندام جسمانی خواهندهٔ خود، بهتر است توجه کنید که آیا دختر یا پسر به سلامتی و زیبایی جسمی خود اهمیت می‌دهد یا خیر؟ دختری که فقط درس می‌خواند و تمایلی به ورزش و تحرک ندارد یا پسری که گوشه‌نشین است و فقط به کار می‌اندیشد و اعتقاد زیادی به ورزش ندارد، دیر یا زود دچار مشکل جسمی می‌شود. جسم شامل پوست، گوشت، استخوان، ماهیچه و هورمون است. شاید تا زمانی‌که جوان هستید بیماری‌ها کمتر خود را نشان دهند؛ چراکه جسم و چهره به‌مرور تحلیل می‌روند. خودتان و فرد مقابل را بررسی کنید و بدانید اهل چه ورزشی است؛ زیرا ورزش، زیبایی و سلامتی او را تضمین می‌کند.
REZA

حجم

۲۱۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۵۱ صفحه

حجم

۲۱۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۵۱ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
۳۴,۹۵۰
۵۰%
تومان