بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب آفریده‌های یک روز | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب آفریده‌های یک روز اثر اروین  د. یالوم

بریده‌هایی از کتاب آفریده‌های یک روز

۳٫۱
(۱۴)
«درست است که رنج می‌کشید اما این بهای دیدن است».
Mary gholami
همان‌طور که در «وقتی نیچه گریست» از قول نیچه می‌گوید: «درست است که رنج می‌کشید اما این بهای دیدن است». رویدادهای ناگوار، بهای دیدن درست زندگی و یافتن بینش نو است.
neda
بیا کاری کنیم که نسبت به گذشته هیچ‌وقت پشیمان نباشیم، بیا از هر آنچه هست استفاده کنیم و چیزی برای مرگ پس از خودمان به‌جا نگذاریم...
a lovinɡ
«قضاوت‌هایت را به دریا بریز تا نجات یابی و در امنیت باشی و چه کسی آنجا خواهد بود که مانع این بیرون ریختن شود؟
Pariya
اگر کسی به من ثابت کند که در اشتباه هستم و این را از طریق تفکر یا عمل به من نشان دهد، باید با خرسندی پذیرفته و تغییر کنم. من به‌دنبال حقیقتی هستم که هرگز به هیچ‌کس صدمه نزده است. آسیب آن است که کسی بر خودفریبی و نادانی‌اش پافشاری کند.
saeed
بدترین چیز راجع به مرگ این است که وقتی از دنیا رفتم دنیایی از خاطرات، جهان غنّیِ متشکل از تمام انسان‌هایی که تابه‌حال شناخته‌ام، دنیایی که مانند ریشه‌ای در زمین سخت رخنه کرده است با من از بین می‌رود.
saeed
حقیقت یک وجود خارجی نیست بلکه چیزی است که هر کدام از ما آن را برای خودمان می‌سازیم و خلق می‌کنیم
saeed
این سلسله از اتفاقات، اصل مهمی در روان‌درمانی را به من یادآوری کرد که بارها یاد گرفتم (و فراموش کردم) باارزش‌ترین چیزی که می‌توانم ارایه بدهم حضور محض خودم است. با خودم فکر می‌کردم کافی‌ست کنارش باشی. فقط به فکر گفتن یک حرف عاقلانه و هوشمندانه نباش! کار درمانگر این است که به مراجعش، حضور تمام و کمالش را ببخشد بی‌واسطه. به او اعتماد کن... تا چیزهایی را که نیاز دارد در یک جلسه به دست آورد.
ellanica
یکی شدن با همه چیز و نفوذ به درون آنها، آن چنان که بتوانیم شکل واقعی‌شان را ببینیم، همانا این همان چیزی است که در طول زندگی‌مان باید همیشه انجام دهیم و در همه حال مشغول آن باشیم.
من
«وظیفه من این است که با خودم در صلح باشم، بدنم را دوست بدارم، تمام و کمال. باید تمام وجودم را که به سمت پیری پردردسر و زوال میرود دوست بدارم، همه چیز در من خلاصه می شود.
من

حجم

۲۱۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۱۳ صفحه

حجم

۲۱۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۱۳ صفحه

قیمت:
۱۰۵,۰۰۰
۵۲,۵۰۰
۵۰%
تومان