بریده‌های کتاب فنون بیان نافذ
کتاب فنون بیان نافذ اثر احمد محمدی

کتاب فنون بیان نافذ

یک شکر تو از هزار نتوانم کرد...
زهــــرا
خجالتی‌بودن به معنای ناتوان‌شمردن خویش است نه ناتوان‌بودن
Erfani Abuzar
متخصصان علم ارتباط می‌گویند تنها ۷ درصد از پیام‌های ما از طریق واژه‌ها منتقل می‌شود و ۳۳ درصد دیگر آن از طریق لحن و تن صدا، ۶۰ درصد هم از طریق زبان بدن انتقال می‌یابد.
Eren Yeger
افرادی که افکار و باورهای منفی دارند زودتر و شدیدتر از افرادی که باورهای مثبت و نگرش‌های مثبت‌تری دارند آرامش خود را از دست می‌دهند.
mohammad.d
حضرت سلیمان گنجشکی را دید که به زوج خود می‌گوید: چرا از من اطاعت نمی‌کنی و به حرف من اهمیت نمی‌دهی؟ اگر بخواهی بارگاه سلیمان را با منقارم به دریا می‌اندازم. سلیمان لبخندی زد و از گنجشک ماده پرسید تو را دوست دارد، چرا اجابت نمی‌کنی؟ گفت در محبت من راستگو نیست. سلیمان در اندیشه فرورفت و ۴۰ روز از مردم کناره گرفت و پیوسته از خدا خواست محبت خود را در دلش خالص کند.
Eren Yeger
فقیر کافری امام حسن مجتبی (ع) را با لباس آراسته دید. از او پرسید اگر دنیا زندان مؤمن و بهشت کافر است، چرا حال من این است و حال تو آن؟ امام فرمود اگر ببینی خدا در بهشت چه نعمت‌هایی برای مؤمن آفریده، می‌فهمی که دنیا با همهٔ خوشی‌هایش زندان است و اگر ببینی خدا چه عذابی برای کافر مهیا کرده تصدیق می‌کنی که دنیا با همهٔ پریشانی‌اش بهشت است. ***
Eren Yeger
اضطراب کمتر از حد، عامل خمودگی، خستگی و رخوت است و اگر مفرط باشد تنش ایجاد می‌کند. آنچه ما بدان نیازمندیم، یافتن سطح بهینه و مطلوبی از استرس است که ما را برمی‌انگیزاند، اما در خود غرق نمی‌کند.
Nasrin mohseninia
آنچه به وقایع بیرونی رنگ می‌دهد و آنها را نیرومند و تأثیرگذار می‌کند باورها و برداشت‌هایی است که فرد به این وقایع دارد
Nasrin mohseninia
صفات و خصال انسان محتاج تحسین تمجید و تصویب دیگران نیست، بلکه به‌دلیل صفاتی که در او نیست یا لااقل به آن اندازه که او تصور می‌کند نیست، به تأیید و تصویب دیگران نیاز پیدا می‌کند و حساسیت نشان می‌دهد.
Erfani Abuzar
اما باقر (ع) وارد مسجدالحرام شد گروهی آنجا بودند، امام را شناختند و از ایشان پرسیدند کدام گناه از همه بزرگ‌تر است؟ فرمود: شراب‌خواری. دوباره همین سؤال را تکرار کردند. حضرت فرمود شراب‌خواری؛ زیرا شراب آدمی را به زنا، دزدی و قتل وادار می‌کند و سبب شرک و کفر او به خدا می‌شود. شراب‌خوار کاری می‌کند که از همهٔ گناهان بزرگ‌تر است.
زهــــرا

حجم

۲۲۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۵۵ صفحه

حجم

۲۲۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۵۵ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۶صفحه بعد