بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب خودت باش دختر | صفحه ۹۸ | طاقچه
۳٫۹
(۹۱۶)
نمی‌دانم چه تعداد زن در این دنیا وجود دارد که با نیمی از شخصیت خودشان زندگی می‌کنند و با این کار کسی را که خالقشان مقدر کرده انکار می‌کنند. واقعاً فکر می‌کنید خداوند شما را-شمای منحصربه‌فرد و زیبا را-خلق کرده که خودِ واقعی‌تان را انکار کنید چون ممکن است برای دیگران ناخوشایند باشد؟ باور ندارم این خواستهٔ خدا باشد. هرچه بیشتر به آن فکر می‌کنم بیشتر باور پیدا می‌کنم که خداوند خواسته من این‌گونه باشم. او می‌دانسته من شهامت کارکردن را دارم و می‌دانسته به‌دنبال رؤیاهای بزرگ خواهم رفت.
مهسا
دوستان، موضوع هدف یا رؤیایی که دارید نیست، موضوع آدمی است که در راه رسیدن به هدف تبدیل به آن می‌شوید.
samova
گاهی برای تحت تأثیر قراردادن و جلبِ‌توجه کسانی که حتی دوستشان هم ندارید وسایلی را می‌خرید که از عهدهٔ هزینه‌شان برنمی‌آیید، این کار را کنار بگذارید.
روژيـن
هیچ چیز باارزشی به‌سرعت به‌دست نیامده. دستاوردهای هیچ‌کسی یک‌شبه نبوده بلکه حاصل سال‌ها تجربه بوده است. اگر خوش‌شانس باشید دستاوردهایتان ماندگار خواهد شد.
Deutsch lehrerin
قول‌های ما مهم هستند و عمل کردن به آنها زندگی‌مان را شکل می‌دهند. اگر امروز تصمیم بگیرید که دیگر قولی را نشکنید خودتان را مجبور می‌کنید که با برنامه عمل کنید. تا خودتان اراده نکنید نمی‌توانید سر قول و عهد و هدفی که دارید بمانید.
Deutsch lehrerin
وقتی واقعاً چیزی را بخواهید راهی برای به‌دست‌آوردنش پیدا خواهید کرد اما وقتی ازته‌دل خواستار چیزی نباشید برایش بهانه جور می‌کنید.
Deutsch lehrerin
انتخاب راه ساده به کاناپه و وزن زیاد ختم می‌شود
کاربر ۸۵۷۱۱۸
از آن بخشی از وجودمان حرف بزنیم که دستاوردهای بسیاری داشته و به تسلیم‌شدن نه گفته است.
Mähi
شادی به اینکه کجا هستی ربطی ندارد، به کسی که هستی مربوط می‌شود.
Amir Hossein Karimi Dana
وقتی می‌گویم بدبخت منظورم ناراضی‌بودن، بی‌اراده‌بودن، ناامیدبودن، عصبی‌بودن است و داشتن هر احساسی که باعث شود به‌جای استقبال از زندگی با آغوش باز، از آن دوری کنیم.
Amir Hossein Karimi Dana
واکنشی فیزیکی در برابر مشکلی احساسی. اصلاً خبر نداشتم بدنمان چنین کاری هم بلد است!
niloofarmyl
تو باید انتخاب کنی که شاد، شکرگزار و راضی باشی. اگر هر روز همین انتخاب را بکنی دیگر مهم نیست که کجا هستی یا چه اتفاقاتی در حالِ رخ‌دادن است، درهرصورت تو شاد خواهی بود.
غزل
کِرم ابریشم فوق‌العاده است اما اگر فکر کند خوب‌بودن کافی‌ست و تصمیم بگیرد همان شکلی بماند آن‌وقت ما از دیدن موجود زیبایی که می‌تواند به آن تبدیل شود محروم می‌مانیم.
غزل
به‌عنوان یک مسیحی با این اعتقاد بزرگ شدم که خداوند کنترل همه‌چیز را به دست دارد و برای زندگی من برنامه‌ریزی کرده است. با تمام وجودم باور دارم که همین‌طور است. باور دارم که خداوند تمام ما را بدون قیدوشرط دوست دارد
غزل
درخواست کمک را یاد بگیرید و وقتی کسی پیشنهاد کمک داد آن را بپذیرید! هر کمکی را به‌عنوان هدیه‌ای از جانب خدا بپذیرید.
نیک نام
میوه‌های مقدس عبارت‌اند از عشق، لذت، صبر، صلح، مهربانی، خوبی، ایمان، انسانیت و خویشتن‌داری. تمامی اینها ارزش بسیار بالایی دارند اما به باور من در هرموقعیت به‌خصوصی تنها به یکی از آنها احتیاج داریم. یکی از آنها را که در همین لحظه در وجودتان احساس می‌کنید انتخاب کنید و آن را روی چند تکه‌کاغذ بنویسید و همه‌جا بچسبانید.
نیک نام
با سخت‌نگرفتن به‌خودتان شروع کنید.
نیک نام
اگر زیرِآب‌ماندن را انتخاب کنیم و برای رسیدن به سطح آب تلاش نکنیم، درنهایت شناکردن را از یاد می‌بریم.
نیک نام
رؤیاهای بزرگ تاریخ انقضا ندارند.
نیک نام
هیچ‌چیز باارزش‌تر از امروز نیست.
نیک نام

حجم

۲۲۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۲۲۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۴۶,۰۰۰
تومان