بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب زنان زیرک؛ چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟ | صفحه ۱۵۱ | طاقچه
کتاب زنان زیرک؛ چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟ اثر شری آرگو

بریده‌هایی از کتاب زنان زیرک؛ چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟

نویسنده:شری آرگو
انتشارات:نشر دانژه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۱۷۶۴ رأی
۴٫۰
(۱۷۶۴)
گمان می‌کنم حتی اگر ازدواج کرده‌اید هم گاهی اوقات بهتر است برای زنده نگه داشتن رابطه تان کمی از هم فاصله بگیرید. مهم است که بتوانید بعضی کارها را شخصاً و بدون حضور و نق زدن همسرتان انجام دهید. وقتی من تنهایی به ماهیگیری می‌روم، می‌بینم که دلم برای همسرم تنگ شده است و این «خوب» است. این‌طور نیست؟
Fereshteh Radmanesh
گاهی اوقات مردها واقعاً دوست ندارند آن قدر تلاش کنند.
Fereshteh Radmanesh
اگر مردی مدام از نظر جنسی از طرف همسرش پس زده شود، سرانجام شور و شوق رابطه از میان می‌رود. مردها دست کم یکی دو بار در هفته، به رابطه جنسی نیاز دارند و چیزی که دوست دارند وجود همسری است که محتاج ناز کشیدن نباشد.
Fereshteh Radmanesh
غافلگیر کردن، چه داخل اتاق خواب و چه بیرون آن، برای مردها بسیار مهم است و بر هیجان رابطه می افزاید.
Fereshteh Radmanesh
مردها دوست دارند زن‌ها از خود خلاقیت نشان دهند تا رابطه رنگ کهنگی نگیرد. اما اگر به جای بیرون رفتن و داشتن یک رابطه واقعی، مدام در خانه بنشینند ودر مورد آن حرف بزنند و به همین دلیل قابل پیش بینی شوند، مرد خیلی زود کسل می‌شود.
Fereshteh Radmanesh
درست است که مردها علاقه‌ای به گفت‌وگو در مورد احساسات‌شان ندارند، اما آن‌ها نیز نیاز دارند حس کنند که با فرد مورد علاقه‌شان ارتباط نزدیکی دارند. به همان اندازه که برای زنان مهم است، برای مردها نیز مهم است که «شعله» را روشن نگه دارند. هنگامی‌که مردی برای مدت طولانی رابطه جنسی ندارد کم کم به مرد بودن خود شک می‌کند و خواستنی بودنش در نظر جنس مخالف برایش زیر سؤال می‌رود. پس برای مردان، موضوع تنها جنبه جسمانی ندارد. ۱- یک مرد همواره نیاز دارد که حس کند در چشم نامزد یا همسرش «جذاب» است. ما به چنین بازخوردهایی «نیاز» داریم. ۲-هنگامی‌که با هم به بستر می‌روید یک کار متفاوت انجام دهید. هر کاری. تنها چیز مهم این است که با آنچه مرد تا به حال به آن عادت داشته متفاوت باشید. غافلگیر شدن مردها را جذب می کند. شیوه خود را تغییر دهید.
Fereshteh Radmanesh
گیراترین ویژگی شما، شأن و شخصیت شماست.
kimia
هنگامی که کسی واقعاً بزرگ و موفق است، به شما نیز می‌باوراند که شما هم می‌توانید بزرگ و موفق باشید. این همان رابطه‌ای است که باید داشته باشید و چنین رابطه ای، همانی است که ارزش نگه داشتن دارد.
kimia
وقتی شما همه چیز را به خاطر مرد کنار نمی‌گذارید، طوری به نظر می‌آیید که انگار سرتان به کار خودتان گرم است. این موضوع ارزش شما را به او یادآوری کرده و بی هیچ استثنایی، مرد را به سمت شما جلب می‌کند.
kimia
احترام، محبت و رضایت هر دو طرف را در رابطه بیمه می‌کند.
kimia

حجم

۳۱۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۱۰ صفحه

حجم

۳۱۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۱۰ صفحه

قیمت:
۳۷,۵۰۰
۱۸,۷۵۰
۵۰%
تومان