بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب زنان زیرک؛ چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟ | صفحه ۱۵۲ | طاقچه
کتاب زنان زیرک؛ چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟ اثر شری آرگو

بریده‌هایی از کتاب زنان زیرک؛ چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟

نویسنده:شری آرگو
انتشارات:نشر دانژه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۱۷۵۷ رأی
۴٫۰
(۱۷۵۷)
«هرگز چیزی را که می‌توانید به عنوان لطف درخواست کنید، به عنوان حق مطالبه نکنید.». غر زدن خواسته شما را به عنوان «حق تان» نشان می‌دهد. اما درخواست آن به عنوان یک لطف، به یک تجربه مثبت تبدیل‌اش می کند.
kimia
بیشتر مردم ترجیح می‌دهند سراغ پزشکی بروند که سرش خیلی شلوغ باشد، ولی برای وقت دادن به آن‌ها تلاش خود را بکند، نه پزشکی که مانند یک سوپر مارکت ۲۴ ساعته، همیشه باز و در دسترس است.
Razieh
«هدف خردمند، لذت جویی نیست، بلکه فارغ بودن از رنج است.» ارسطو
Razieh
احترامی که یک شخص به خود می‌گذارد، در چگونه ظاهر شدنش پیش دیگران نمود پیدا می‌کند.
Razieh
مارگارت آتوود می‌گوید:" ترس هم مانند عشق، بوی خاص خود را دارد." این موضوع بیانگر این نکته است که اشتیاق و ترس هر دو از یک نقطه در مغز منشأ می‌گیرند.
Razieh
اگر دیدید دارید زیاده از حد فروتنی می‌کنید یا زیادی خاکی هستید یا هر کدام از دیگر حرف‌های پوچ از این دست، سریع مشکل را حل کنید. به خود یادآوری کنید که شما "خیلی ممتاز"هستید. نقطه، پایان. والسلام نامه تمام. اگر کسی این اعتماد به‌نفس شما را نمی‌پسندد مشکل خود اوست. "چرا؟ چون در زندگی شخصی‌تان، شما از او مهم‌تر هستید. به این دلیل!"
Razieh
هر چیزی که آدم در زندگی به دنبالش بدود، از او فرار می کند به ویژه هنگامی‌که پای یک مرد در میان است.
Razieh
مردها با زنان به همانگونه رفتار می‌کنند که با مردان. آن‌ها خود را خونسرد نشان می‌دهند چون نمی‌خواهند درمانده و ضعیف به نظر بیایند.
Fereshteh Radmanesh
اداره امور در دست زن‌هاست زیرا اداره امور جنسی در دست آن‌هاست. در واقع زن‌ها بیشتر از آنچه خودشان فکر می‌کنند بر اوضاع مسلط هستند. خیلی از مردها فکر می کنند که این موضوع آن‌ها را در موضع ضعف قرار می دهد.
Fereshteh Radmanesh
۱۰- مردها از نظر میل جنسی بسیار محتاج تر هستند. زن‌ها می‌توانند میل جنسی خود را کنترل کنند اما این میل جنسی است که مردها را کنترل می‌کند. ۱۱- مردها برای جذب زن‌ها به آن‌ها بی اعتنایی می‌کنند. بیشتر مردها اعتقاد دارند که مردهای خوب و مهربان خیلی زود به آخر خط می‌رسند و گمان می‌کنند که همه زن‌ها به طرق مختلف و در سطح‌های گوناگون، به دنبال یک مرد بد می‌گردند. ۱۲- اگر خود را ضعیف نشان دهید مردم از شما سوءاستفاده می‌کنند. بعضی مردها گمان می کنند که اگر خیلی احساسات خود را بروز دهند، زنان از این احساسات علیه خود آن‌ها استفاده خواهند کرد. ۱۳- اگر شما بگذارید زنی بفهمد که از آخرین باری که در یک رابطه بوده اید زمان زیادی گذشته است، ممکن است او فکر کند که شما محتاج داشتن یک رابطه هستید و برایتان فرق نمی‌کند طرف مقابل که باشد، بلکه فقط می‌خواهید یک رابطه داشته باشید.
Fereshteh Radmanesh

حجم

۳۱۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۱۰ صفحه

حجم

۳۱۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۱۰ صفحه

قیمت:
۳۷,۵۰۰
۱۸,۷۵۰
۵۰%
تومان