بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب زنان زیرک؛ چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟ | صفحه ۱۵۰ | طاقچه
کتاب زنان زیرک؛ چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟ اثر شری آرگو

بریده‌هایی از کتاب زنان زیرک؛ چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟

نویسنده:شری آرگو
انتشارات:نشر دانژه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۱۷۸۳ رأی
۴٫۰
(۱۷۸۳)
از ابراز نظر شخصی خود و یا ایستادگی به پای حق و حقوقتان نترسید. این‌کار نه تنها احترام او را جلب می کند، بلکه حتی گاهی او را بیشتر جذب شما می کند.
Fereshteh Radmanesh
۸- وقتی می‌خواهید کاری را انجام بدهید که انجام دادنش درست نیست و زن می‌گوید: «من برای این کارها وقت ندارم»، شما خوشتان می‌آید. بستگی به موقعیت دارد، اما من از زنی خوشم می‌آید که توانایی وصداقت این را داشته باشد که پای خواسته ها و باورهایش بایستد. ۹- وقتی زن کمی تند و تیز باشد به چشم من جذاب‌تر می‌آید. او از اینکه با من مخالفت کند و یا نظرش را بگوید ترسی ندارد. او مدام در حال چاپلوسی نیست و این موضوع باعث می‌شود من حواسم را بیشتر جمع کنم. ۱۰- او هیچ چیزی که توهین به شخصیت‌اش باشد را نمی‌پذیرفت، در آن زمان من گلایه می‌کردم اما حالا اعتراف می‌کنم که این کارش مرا جذب می‌کرد.
Fereshteh Radmanesh
وقتی زنی بیش از اندازه «انعطاف پذیر» باشد، بعضی مردها ترغیب می شوند که به او بی احترامی کنند
Fereshteh Radmanesh
۷- اگر مردی فکر کند که زنی احمق است او را جدی نمی‌گیرد. زیرا برای نظراتش احترامی قائل نیست. اگر زن واقعاً باهوش باشد و کارهایش هم جدی و برای هدفی خاص باشد، در آن صورت من به در کنار او بودن افتخار می‌کنم. احساس می‌کنم چیز با ارزشی در اختیار دارم.
Fereshteh Radmanesh
۱- وقتی شما سر به سر زنی می‌گذارید و او هم در مقابل سر به سر شما می‌گذارد، خوشتان می‌آید. ۲- من از زنی که مرا سر جایم بنشاند خوشم می آید، اگر من رفتار خوبی ندارم و او این موضوع را به من گوشزد می کند، احترامم جلب می‌شود. ۳- خصوصیات معصومانه ما مردها را تحریک به سوءاستفاده می‌کند. اگر بدانیم زنی که دوستش می‌داریم این سوءاستفاده را تحمل نمی‌کند خیلی خوب است. ۴- بله قبول دارم. گاهی اوقات با همسرم دعوا می‌کنم. اما به این معنی نیست که از آزار او لذت می‌برم. فقط گاهی در محل کار روز سختی داشته ام و می‌دانید که، آدم ناراحت دنبال شریک می‌گردد. وقتی او به من اجازه بی احترامی نمی‌دهد، احترامم جلب می‌شود. ۵- من از زنی که بازی در نمی‌آورد خوشم می آید. اعتماد به نفسش به من می‌گوید او حتماً چیزی می‌داند که من نمی‌دانم. بعد با خودم می‌گویم: «هی! او باید ارزش نگاه داشتن را داشته باشد» ۶- وقتی زنی همیشه شیرین و مهربان است، خسته کننده و کسل کننده می‌شود.
Fereshteh Radmanesh
ترس مشترک همه مردها این است که پس از ازدواج، زن چاق شود و موهایش را کوتاه کند و دیگر به بیرون رفتن و ظاهر خود توجه نکند.
Fereshteh Radmanesh
هنگامی‌که مرد خسته از کار روزانه به خانه بر می‌گردد، برای نیم ساعت اجازه دهید به کارهای شخصی خودش برسد. آمدنش را ندیده نگیرید، او را ببوسید ولی نیازهای خود را فوراً بر دوش او نگذارید.
Fereshteh Radmanesh
وقتی زنی مرا در جمع کوچک می‌کند اصلاً خوشم نمی‌آید. اگر از سوی من اشتباهی صورت بگیرد، او باید آن را در خانه به من گوشزد کند.
Fereshteh Radmanesh
اگر مردی خیلی تحت فشار باشد و زن نیز مرتباً به این فشار بیفزاید، مرد خیلی زود عقب می کشد.
Fereshteh Radmanesh
۲-هنگامی‌که می‌بینم زنی بیش از حد مادی گراست، علاقه ام کمی کم می‌شود. اگر او خیلی به این موضوع که من چه نوع کفشی می‌پوشم یا برند ساعتی که دستم است از چیست یا چه ماشینی دارم توجه کند من خودم را پس می‌کشم.
Fereshteh Radmanesh

حجم

۳۱۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۱۰ صفحه

حجم

۳۱۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۱۰ صفحه

قیمت:
۳۷,۵۰۰
۲۲,۵۰۰
۴۰%
تومان