بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ۱۱۰ ویروس زندگی | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب ۱۱۰ ویروس زندگی اثر احمد طرماح

بریده‌هایی از کتاب ۱۱۰ ویروس زندگی

نویسنده:احمد طرماح
انتشارات:انتشارات مرسل
امتیاز:
۴.۰از ۳ رأی
۴٫۰
(۳)
زندگی زیباست ای زیباپسند! زیبَه‌اندیشان به زیبایی رسند
hadis
ما باید یاد بگیریم زندگی معجون غریبی از داشتن‌ها و نداشتن‌هاست، تلخی‌ها و شیرینی‌ها، بودن‌ها و نبودن‌ها و این درس بزرگی است که اگر دانش آموز خوبی باشیم هر روز طبیعت به ما می‌آموزد. چرخش چهار فصل و شب و روز به ما می‌آموزند که سرمای سخت زمستان و برگ‌ریزان و برهنه شدن درختان و نسیم دلنواز بهار و گرمای طاقت‌فرسای زمستان همه با هم عامل به‌وجود آمدن میوه‌های متنوع و خوشمزه و آبدار هستند. ما در صورتی زندگی متعادل و پرثمری را خواهیم داشت که کمبودها را نیز جزو اصلی زندگی بدانیم نه جزیی زجر آور از زندگی.
hadis
اگر قصد داریم زندگی خوبی داشته باشیم، لازم است چشم‌ها و گوش‌های خود را بر زندگی دیگران ببندیم. دوربین انداختن در زندگی اطرافیان و فیلمبرداری از آنان و سپس پخش اسرار پشت صحنهٔ آنها به عنوان یک سریال مهیّج، نفعی بجز کریه‌تر کردن چهرهٔ ما نزد دیگران نخواهد داشت. خانمی که اسرار زندگی اطرافیان و بستگان شوهرش را برای دیگران و یا همسر خود عنوان می‌کند حتماً یک رابطهٔ تخریبی را بین خود و همسرش آغاز کرده و باید منتظر عواقب بد این سریال باشد
hadis
مرهم زخم همسرمان باشیم، نه نمک آن
hadis
در خانوادهٔ پیشرفته از نظر ارزشی همه روی یک خط افقی قرار می‌گیرند. اصلاً در یک نگاه رشدیافته نگاه به اعضای خانواده عمودی نیست، یعنی یکی بالاتر و دیگری فروتر. بدون شک از نظر ساختاری نقش پدر و مادر و فرزندان را می‌توان رتبه‌بندی کرد، اما نگاه رشد یافته، حتّی نوزاد تازه تولدیافته را با فرزند ارشد یکی می‌داند.
hadis

حجم

۲۷۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۰۳ صفحه

حجم

۲۷۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۰۳ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱۲
۳
صفحه بعد