بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ۲۵ اصل حیاتی موفقیت | صفحه ۱۱ | طاقچه
کتاب ۲۵ اصل حیاتی موفقیت اثر جک کنفیلد

بریده‌هایی از کتاب ۲۵ اصل حیاتی موفقیت

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۶از ۲۴ رأی
۴٫۶
(۲۴)
نشانه‌ای کوچک یا یک پوستر تهیه کنید و آن را روی میز کارتان یا بالای کامپیوتر بگذارید تا دایم به شما یادآور شود که باید در جست‌جوی خوبی نهفته در هر حادثه باشید: چه فرصتی در این حادثه نهفته است؟
awimis
خودتان را متعهد به بهتر شدن در تمام زمینه‌ها و تمام روزهای زندگی بدانید. در این صورت از احساس اعتماد به‌نفس و عزت نفس فزاینده‌ای لذت خواهید برد که ناشی از پیشرفت دائمی است و ناگزیر، موفقیت نهایی شما را در پی خواهد داشت.
فرزانه
برای این‌که از مرز خوب بودن به بزرگی برسید، تنها باید اندکی عملکردتان را بهبود ببخشید.
فرزانه
گاهی باید در برابر موانع سرسختی نشان داد. به خصوص موانع غیرمنتظره که با هیچ نوع برنامه‌ریزی و یا آینده‌نگری نیز نمی‌شود آنها را پیش‌بینی کرد. بعضی اوقات با مشکلاتی طاقت‌فرسا روبه‌رو می‌شوید، و گاهی جهان به امتحان میزان پای‌بندی شما در تعقیب اهداف‌تان می‌پردازد. شاید ادامه راه دشوار باشد و نیازمند مقاومت شما در برابر تسلیم شدن، فراگیری درس‌های جدید، آفرینش توانایی‌های نو، و گرفتن تصمیم‌های سخت باشد.
Abolfazl Hosseinzadeh
باور داشته باشید و جوری عمل کنید که انگار شکست خوردن محال است.
Abolfazl Hosseinzadeh
تمام کارهای‌تان تحت اختیار خودتان است. پس برای موفقیت بیشتر، لازم است جوری عمل کنید که بیشتر به خواسته‌هایتان برسید. همین. دیدید چقدر ساده است!
Mojtaba Dehghan
چه کاری هست که آن‌قدر دوستش داشته باشم که حتی مجانی آن را انجام دهم، اما در عین حال بشود از آن پول هم در آورد؟
احسان رضاپور
بهترین نقطه شروع، پذیرش واقعیت است.
احسان رضاپور
یاد بگیرید که به جای شکایت کردن، درخواست‌ها و اقداماتی را انجام دهید که شما را به نتایج دل‌خواهتان برساند. انسان‌های موفق همین کار را می‌کنند که بسیار هم کارساز است. اگر در موقعیتی قرار گرفتید که دوستش نداشتید، تلاش کنید وضعیت را بهتر کنید و یا از آن موقعیت خارج شوید. تغییرش دهید یا رهایش کنید. برای بهبود روابط خود با همسرتان تلاش کنید. سعی کنید شرایط کاری خود را بهتر کنید اما اگر نشد، دنبال شغل دیگری بروید. در هر صورت وضعیت را تغییر دهید. به قول معروف: همین‌طور نشین غُر بزن، یک کاری بکن! به یاد داشته باشید که فقط شما می‌توانید تغییرات را عملی کنید. جهان اطراف، دِینی به گردن شما ندارد.
احسان رضاپور
: اگر هر روز سراغ یک درخت غول‌پیکر بروید و با یک تبر تیز به آن ضربه بزنید، سرانجام هر چقدر هم که آن درخت بزرگ باشد، به زمین خواهد افتاد. چقدر ساده و درست!
صابر

حجم

۴۸۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

حجم

۴۸۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
۷,۰۰۰
۵۰%
تومان