بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب استثنا باشید! | صفحه ۱۵ | طاقچه
کتاب استثنا باشید! اثر دارن هاردی

بریده‌هایی از کتاب استثنا باشید!

نویسنده:دارن هاردی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۴۶ رأی
۴٫۳
(۴۶)
ارزش‌های اصلی زندگی‌تان راهنماهای شما برای داشتن زندگی بی‌نظیری هستند که در آن احساس رضایت نیز کنید. این ارزش‌ها نشان می‌دهند که شما که هستید و در زندگی دنبال چه می‌گردید. ارزش‌های اصلی زندگی‌تان چیزهایی هستند که به شما بیشترین لذت را می‌دهند، شما حاضرید برای حفظ آن‌ها مبارزه کنید و انتخاب‌هایی که در راستای آن‌ها صورت می‌گیرد به شما آرامش خواهد بخشید. درحقیقت ارزش‌های اصلی شما در زندگی شخصیت شما را شکل می‌دهند
miss_yalda
این تجربه ایدهٔ خوبی به من داد: همین امروز سخنرانی مراسم ترحیمت را بنویس! پیش از اینکه به پایان زندگی خود برسید در مورد تأثیری که می‌خواهید بر دنیا بگذارید، تفاوت‌هایی که می‌خواهید با دیگران داشته باشید و شکلی که می‌خواهید مردم شما را به یاد آورند، تصمیم‌گیری کنید.
miss_yalda
تا کی می‌خواهید زندگی‌ای داشته باشید که هیچ کنترلی بر آن ندارید؟ تا کی می‌خواهید به‌جای اینکه زندگی کنید روزهای زندگی خود را بشمارید درحالی‌که هیچ لذتی از آن نمی‌برید؟ اکنون که این کتاب را در دست گرفته‌اید و مشغول مطالعهٔ آن هستید، بهترین زمان برای یافتن پاسخ این سؤال‌هاست
miss_yalda
من حتی برای فکرکردن هم زمان مشخصی را تعیین می‌کنم
Zahra sadat
زمانی که همه چیز بدون هیچ تلاشی در زندگی‌تان فراهم باشد، دیگر شوق دستیابی در شما معنایی نخواهد داشت
Zahra sadat
ذات انسان این است تا توانایی خود را کمتر از آنچه به‌راستی هست تصور کند. این باور به‌طورکاملاً ناخودآگاه در ما شکل گرفته است. داشتن این باور به ما کمک می‌کند از خودمان احساس رضایت بیشتری داشته باشیم.
Zahra sadat
همهٔ ما از ضعفی رنج می‌بریم که بدان قانون پارکینسون نام داده‌اند. در این قانون هر مقدار زمان که شما برای به اتمام رساندن یک پروژه اختصاص می‌دهید، درست همان میزان زمانی است که در طی آن این پروژه به اتمام خواهد رسید.
Zahra sadat
بنابراین، من به شما هشدار می‌دهم که اگر به فکر تغییر سیستم باورهای خود نباشید، شخصیت شما تثبیت خواهد شد، شخصیتی که خود واقعی شما نیست!
ehsan mohammadi
باورهای محدودکننده بی‌وقفه و دائم تقویت می‌شوند ما بی‌وقفه تمام اطلاعاتی را که از دنیای پیرامون خود دریافت می‌کنیم تفسیر می‌کنیم و آن‌ها را در قالبی قرار می‌دهیم که بدان باور داریم نه به همان شکلی که لزوماً هستند و این فرایندی است که به آن «سیستم پذیرش باورها» می‌گوییم.
ehsan mohammadi
بنابراین، رفتارهای شما دومین کُدی است که باید در سیستم عامل شما تغییر کند. رفتارهایی که تکرار شوند به عادت بدل خواهند شد این حقیقت به شما کمک می‌کند بتوانید در زندگی همیشه موفق باشید، زیرا اگر بتوانید رفتارهایی که برای موفقیت بدان‌ها نیاز دارید به عادت تبدیل کنید بدون اینکه مجبور باشید به آن‌ها فکر کنید، بی‌وقفه آن‌ها را انجام خواهید داد و مدام در چرخهٔ موفقیت قرار خواهید گرفت.
ehsan mohammadi
محمدعلی، قهرمان بوکس جهان، جملهٔ مشهوری دارد، او می‌گوید: «من از تک‌تک لحظات تمرینات ورزشی‌ام در صبح متنفر بودم؛ اما تک‌تک لحظات زندگی‌ام عاشق این بوده‌ام که قهرمان باشم.»
ehsan mohammadi
ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که پر از توانایی‌ها و استعدادهاست! همهٔ افراد به یک میزان توانایی و استعداد دارند و تنها چیزی که آن‌ها را از هم متفاوت می‌کند، انگیزه است. انگیزهٔ افراد می‌تواند آن‌ها را از سطح عادی بیرون بکشد و در مرتبه‌ای بسیار بالاتر از دیگران قرار دهد.
سعیده
این کافی نیست که سخت کار کنید یا حتی سخت‌تر از دیگران کار کنید، لازم است بیش از آنچه تصور می‌کنید توان دارید کار کنید!
سعیده
باورها می‌توانند حقیقت نداشته باشند؛ اما همین باورها سرنوشت ما را تعیین می‌کنند
Dr669
پیشرفت، اتفاقی، ناگهانی و آنی نیست
Dr669
برای رسیدن به هدف باید رفتار خود را تغییر دهید و برای آنکه بتوانید رفتار خود را عوض کنید باید برای کار خود دلیلی محکم داشته باشید
Dr669
قدرت، عمل براساس دانش است
Dr669
شما با رسیدن به جایگاه موفقیت مالک آن نخواهید بود بلکه آن را به شما اجاره خواهند داد!
Dr669
موفقیت همان تصمیم‌هایی است که شما در هر لحظه از زمان اتخاذ می‌کنید
Dr669
مغز شما به همان چیزی می‌اندیشد که شما به درون آن می‌ریزید
Dr669

حجم

۱۶۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۱۶۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان