بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب بن لادن؛ پدری که تروریست شد | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب بن لادن؛ پدری که تروریست شد اثر جین ساسون

بریده‌هایی از کتاب بن لادن؛ پدری که تروریست شد

۳٫۹
(۲۲)
بعد از شنیدن نوار صوتی با صدای شخص پدرم که مسئولیت حملات را می‌پذیرفت، با این واقعیت روبرو شدم که او عامل پشت سر حوادث ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ بود.
plato
به‌عنوان پسر اسامه بن‌لادن، حقیقتا بابت همه مسائل وحشتناکی که اتفاق افتاده‌اند متاسفم، زندگی‌های بی‌گناهی که تباه شده‌اند، سوگ و اندوهی که در قلب‌های بسیاری هنوز باقیست.
plato
فقط آدم بی‌پول در این دنیا می‌تواند ترقی کند.
plato
به هرموجودی، چیزی که مخلوق خداوند بود، علاقه زیادی داشت، از بزرگ‌ترینش تا خردترین گیاه و کوچکترین جانوری که روی کره زمین قرار داشت.
plato
طبیعت را بیشتر از هرکسی که به عمرم دیده‌ام عزیز می‌داشت.
plato
پی بردم که با دیگران قسمت کردن لزوما به معنای پول یا جنس دادن نیست؛ مواقعی پیش می‌آید که قشنگ‌ترین و عزیزترین هدیه، وقت گذاشتن و گوش دادن به مشکلات طرف است، اهمیت دادن به درددل دیگری.
plato
اغلب شنیده‌ام بزرگسالان از دوران کودکی‌شان با حسرت و حتی خشم یاد می‌کنند، خوشحال که از سال‌های جوانی گریخته‌اند.
plato
حکایتی فوق‌العاده از مردی را روایت می‌کنند که مورد نفرت و بیزاری بسیاری است، منتها مادر و فرزند عشق و ترس بسیاری نثارش می‌کنند
plato
پدرمان نظرش بود که پولی نباید در اختیار فرزندانش گذاشته شود، حتی برای خوراکی‌های مدرسه. ما برای چیزهای اولیه پول لازم داشتیم، ولی او می‌گفت: «خیر. باید تحمل کنید و بسازید. ضعف و گرسنگی آسیبی به شما نمی‌زند.»
مروارید ابراهیمیان
سلیقه خوراکش ساده بود؛ تکه‌ای نان با روغن یا آویشن همان‌قدر راضی و قانعش می‌کرد که برش‌های نرم و نازک گوشت. به من می‌گفت: «نجوه، نگران نباش. هرچه فراهم است و آنچه خداوند به من ببخشد، برای هر آنچه برایم مقرر می‌دارد شاکرش هستم.»
plato

حجم

۵۱۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۳۲ صفحه

حجم

۵۱۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۳۲ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
۱۵,۰۰۰
۵۰%
تومان