بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب تاریخ ناگفته و پنهان آمریکا | طاقچه
کتاب تاریخ ناگفته و پنهان آمریکا اثر عدنان اکتار

بریده‌هایی از کتاب تاریخ ناگفته و پنهان آمریکا

۳٫۹
(۱۲)
آمریکا در تلاش برای دستیابی به مقام «ربوبیت» است
دهقان غذاخوار
آمریکا در تلاش برای دستیابی به مقام «ربوبیت» است
دهقان غذاخوار
مفهوم «نظم نوین جهانی» چیزی جز تحقّق حکومت جهانی یهود نیست که طرح آن توسط نمایندۀ تامّ الاختیار آنها در آمریکا، یعنی کسینجر از جمله بهترین مؤیدهای این مدّعاست.
azar
عبارت‌های لاتین نوشته شده بر روی نشان آمریکا هم بسیار با اهمّیت هستند. در طرف رویی نشان، عبارت «بی‌نظیر در میان همه»را در دهان عقاب گنجانده‌اند که یادآور لقبی است که عهد عتیق (تورات) با استفاده از تعبیر «قوم برگزیده» به یهودیان داده است.
Mehdi Infinity
یکی از علل بمباران «لیبی» این بود که ریگان فکر می‌کرد این کشور به زودی در جنگ آرمگدون با اسرائیل رویارو خواهد شد.
فواد اعظمی
نفوذ و نظارت اطّلاعاتی اسرائیل بر روی ساختار دولت آمریکا در کنگره، کاخ سفید، سیاست خارجی و پنتاگون، بی‌نهایت بهت‌آور و حیرت‌انگیز است. به همین علّت است که یهودیان در رده‌های مختلف تشکیلاتی و ساختاری آمریکا هر چه بخواهند می‌کنند.
azar
اندیشۀ مخالفت جدّی با نظام سرمایه‌سالاری تنها از اعتقاد به اسلام ناشی می‌شود و آمریکا هم کاملاً به این نکته توجّه دارد. به همین علّت نیز در طرحی جهانی و اقدامی استراتژیک، محاصرۀ اسلام را آغاز نموده است.
azar
آمریکا در حال حاضر بزرگ‌ترین قدرت شیطانی است که عبودیت و ربوبیت «الله» را به چالش کشیده است. قدرت شیطانی‌ای که خود دعوی ربوبیت و جانشینی خداوند را داشته و مردم را به جای «اطاعت از خداوند» به «اطاعت از خود»، می‌خواند.
azar
پیوریتان‌های بنیانگذار این کلنی قصد داشتند یک صهیون جدید در سرزمین پهناور آمریکا به وجود بیاورند که مشابه جریان اصلاحات پدید آمده در انگلستان بود ... یادگارهای به جا مانده از پیوریتان‌ها بدون شک، عامل بزرگی در شکل‌گیری روح آمریکایی به شمار می‌آید.
یا حیدر کرار
ویکوف می‌گوید: نشان آمریکا بازتابی از ماسونی‌گری است. نشانی مرکب از ماسونی‌گری و نهان‌گرایی
Mehdi Infinity

حجم

۱۸۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۲۰۹ صفحه

حجم

۱۸۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۲۰۹ صفحه

قیمت:
۲,۸۸۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد