بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب آنٰ‌چه اتفاق افتاد | صفحه ۵ | طاقچه
کتاب آنٰ‌چه اتفاق افتاد اثر هیلاری رودهام کلینتون

بریده‌هایی از کتاب آنٰ‌چه اتفاق افتاد

۳٫۲
(۱۱)
«آرزو نمی‌کنم زنان بر مردان مسلط شوند، بلکه آرزو می‌کنم برخودشان مسلط شوند.»
کاربر ۳۷۱۳۸۳۲
کژنمایی‌های مدرن از آسیب‌های پیش‌پاافتاده.
کاربر ۳۷۱۳۸۳۲
شریل بینش دیگری را هم با من در میان گذاشت: که زن‌ها زمانی که خود را وقف دیگران کنند مطلوب تلقی می‌شوند اما زمانی که وقف خودشان باشند نامطلوب تلقی می‌شوند.
کاربر ۳۷۱۳۸۳۲
هرچه مردی موفق‌تر باشد افراد بیشتری دوستش خواهند داشت. برای زن‌ها دقیقاً برعکس است. هرچه از نظر حرفه‌ای موفق‌تر باشیم افراد کمتری دوستمان خواهند داشت.
کاربر ۳۷۱۳۸۳۲
(در واقع یکی از همان‌ها با استراتژی «وقتی اشتباه می‌کنی هرگز عذرخواهی نکن، فقط سخت‌تر حمله کن» به ریاست‌جمهوری رسید.
کاربر ۳۷۱۳۸۳۲
زن‌گریزی چیزی بدتر است. خشونت است. نفرت است. دشمنی است. همان وقتی است که زنی دوبار مردی را رد کرده و آن مرد مهربان به مردی ترسناک تبدیل می‌شود. یا وقتی که یک زن، سمتی را که یک مرد می‌خواسته به دست می‌آورد و آن مرد به جای دست دادن با او و آرزوی موفقیت کردن برایش، به او توهین کرده و عهد می‌بندد هرکاری برای سقوط او کند.
کاربر ۳۷۱۳۸۳۲
اما او در مورد این‌که یک زن تا چه حد اجازه دارد موفق باشد، عقیده‌ای دارد که حتی خودش هم می‌داند عادلانه نیست. تبعیض جنسی همهٔ روش‌های کوچک و بزرگی است که جامعه با آن دور زنان حصاری می‌کشد و می‌گوید «همین جا بمانید.» گلایه نکنید چرا که یک دخترِ خوب، این‌کار را نمی‌کند. سعی نکنید چیزی بشوید که زنان نباید باشند. این را نپوشید، آن‌جا نروید، به این فکر نکنید، خیلی پول در نیاورید. این کارها به هر دلیلی درست نیست، نمی‌توانیم دلیلش را توضیح بدهیم پس آن‌قدر سوال نپرسید.
کاربر ۳۷۱۳۸۳۲
بالاتر از هرچیز این است که قهرمان زندگی‌ات باشی نه قربانی.
کاربر ۳۷۱۳۸۳۲
پیروزی به این‌معنی خواهد بود: وارد کردن ضربه‌های شدید (چراکه تحملش را نداشت)، حفظ کردن خونسردی (چراکه وقتی در تنگنا قرار می‌گرفت اغلب به شرارت متوسل می‌شد)، تحویل دادن حرف‌های خودش به خودش (چرا که تحمل شنیدن آن‌ها را نداشت) و ارائهٔ صحبت‌های خودم با وضوح و دقت (چرا که او نمی‌توانست این‌کار را بکند)
کاربر ۳۷۱۳۸۳۲
دوره‌ای که سیاست‌ها و آداب ارزش محسوب می‌شدند، نه نقطه ضعف.
کاربر ۳۷۱۳۸۳۲

حجم

۵۷۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۵۴ صفحه

حجم

۵۷۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۵۴ صفحه

قیمت:
۲۹,۵۰۰
تومان