بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب جذب؛ چگونه یک استارتاپ می‌تواند به رشد انفجاری مشتری دست یابد! | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب جذب؛ چگونه یک استارتاپ می‌تواند به رشد انفجاری مشتری دست یابد! اثر گابریل وینبرگ

بریده‌هایی از کتاب جذب؛ چگونه یک استارتاپ می‌تواند به رشد انفجاری مشتری دست یابد!

انتشارات:نشر نوین
امتیاز:
۴.۰از ۲۸ رأی
۴٫۰
(۲۸)
بسیاری از وبلاگ‌نویسان شخصی، مجموعه‌ای قوی از خوانندگان دارند، اما از نوشته‌های خود درآمدی کسب نمی‌کنند. نوآه راهی برای نمایش یک سرویس جدید جذاب و به دست آوردن پول به آن‌ها ارائه کرد. او به آن‌ها پیغامی با عنوان «می‌توانم برای شما ۵۰۰ دلار بفرستم؟» ارسال کرد و قدری درباره محصول و آن چه مینت در تلاش برای انجامش بود، توضیح داد. بیشتر وبلاگ‌نویسان، مشتاقِ اشتراک‌گذاری محصولی سودمند با مخاطبان خود و به دست آوردن قدری درآمد در این فرآیند بودند. مینت همچنین شراکت‌هایی محتوایی با سایت‌های بزرگ‌تر (مانند دِ مُتلی فولیک، سایت سرمایه‌گذاری شخصی) ایجاد کرد. با این شراکت محتوایی (هر سایت، محتوایی را به دیگری اختصاص می‌داد)، مینت محصول باارزش و رایگان خود را در معرض دید بیش از ۳ میلیون خواننده که احتمال داشت به آن علاقمند باشند، قرار داد. این شراکت محتوایی پس از آغاز به کار مینت، هدف قرار دادن وبلاگ‌ها را با عناصری از توسعه کسب‌وکار ترکیب کرد و این امتیاز و بردی بزرگ برای آنها بود.
مرتضی چرخ‌زرین
اگر بتوانید در کانال‌هایی مشتری به دست آورید که دیگران نمی‌توانند یا نمی‌خواهند، شاید به یک مزیت رقابتی دست یابید (حداقل به صورت موقت). این کار جذاب‌تر از کشمکش با رقبای خود در سه رتبه نخست سرویس گوگل اَدوردز است.
مرتضی چرخ‌زرین
در هر صورت، همیشه تلاش‌های جذب خود را با این پرسش مورد ارزیابی قرار دهید: آیا این تلاش برای هدف جذب شما سوزن را حرکت می‌دهد یا نه؟!
mehdi3214
مرحله ۱) ساختن چیزی که مردم می‌خواهند. - مرحله ۲) بازاریابی چیزی که مردم می‌خواهند. -مرحله ۳) به مقیاس رساندن (رشد) کسب‌وکارتان.
mehdi3214
شروع زودهنگام و درک کانال جذبی که برای کسب‌وکار شما جواب دهد، بسیار ارزشمند است.
mehdi3214
برخلاف اعتقاد رایج، فعالیت استارتاپی نه تنها محدود به حوزه فناوری نیست، بلکه داشتن سرمایه‌گذاری پرخطر و تعریف استراتژی‌های خروج نیز از ملزومات استارتاپ بودن به حساب نمی‌آیند. در این میان تنها مورد ضروری، رشد است و هر چیز دیگری در ارتباط با استارتاپ‌ها تابعی از آن است. جذب در واقع همان رشد است.
mehdi3214
استارتاپ، یک شرکت طراحی‌شده برای رشد سریع است.
mehdi3214

حجم

۳۲۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۰۵ صفحه

حجم

۳۲۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۰۵ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
۲۹,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱۲
۳
صفحه بعد