بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب جذب؛ چگونه یک استارتاپ می‌تواند به رشد انفجاری مشتری دست یابد! | طاقچه
کتاب جذب؛ چگونه یک استارتاپ می‌تواند به رشد انفجاری مشتری دست یابد! اثر گابریل وینبرگ

بریده‌هایی از کتاب جذب؛ چگونه یک استارتاپ می‌تواند به رشد انفجاری مشتری دست یابد!

انتشارات:نشر نوین
امتیاز:
۴.۰از ۲۸ رأی
۴٫۰
(۲۸)
مهم‌ترین دلیل برای عدم حمایت از یک سری کارآفرینان که شاید ایده‌های خوبی هم داشته باشند، این است که آن‌ها فقط روی محصول تمرکز می‌کنند و هر چیز دیگری را نادیده می‌گیرند. بسیاری از کارآفرینانی که محصولاتی ارزشمند می‌سازند، یک استراتژی خوب برای توزیع (فروش) خود ندارند.
Mehdi Fuladi
هنگامی که افراد قمار می‌کنند، به خود نمی‌گویند که در حال قمارند (همانطور که سرمایه‌گذاران این گونه هستند). آن‌ها به اطلاعاتی برای توجیه تصمیمات خود نیاز دارند. همچنین نیاز به دلایل، مثال‌ها و مدارکی اجتماعی دارند که نشان دهد در حال انجام کار درستند. آن‌ها تصمیم خود را گرفته‌اند و صرفاً به دنبال تأیید تصمیم‌شان هستند. حضور در مطبوعات، کارآمدترین ابزار برای این گونه اطمینان‌بخشی‌ها است.
مرتضی چرخ‌زرین
- داستان را برای سایت‌های اشتراک‌گذاری لینکی (ردیت، هَکِر نیوز) با مخاطبان گسترده‌تر ارسال کنید. - داستان را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا دیده شوید. می‌توانید با تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی، داستان خود را تقویت کنید. - داستان‌تان را به منظور دریافت نظر، برای افراد با نفوذ صنعت خود ارسال کنید. برخی از آن‌ها، داستان شما را با مخاطبان خود به اشتراک خواهند گذاشت. - با وبلاگ‌های فعال در حوزه خود تماس بگیرید و به آن‌ها بگویید که داستان شما در حال داغ شدن است. ممکن است این نویسندگان وارد بحث شده و شما را پوشش دهند. هنگامی که داستان شما به عنوان یک مورد خبری محبوب جا افتاد، تا زمانی که می‌توانید آن را استمرار داده و ادامه‌دار کنید. برای وبلاگ‌هایی که داستان را پوشش داده‌اند (و نیز آن‌هایی که این کار را نکرده‌اند) ایمیل بزنید و پیشنهاد مصاحبه بدهید. مصاحبه‌های بعدی با موضوع «چگونه این کار را کردیم.»، محبوب هستند. آوازه‌خواهی علاوه بر به دست آوردن ترافیک، می‌تواند تأثیری قابل توجه برای جذب سرمایه داشته باشد.
esrafil aslani
دیوید هاوزِر، رویکردی مشابه را در گراس‌هاپِر اتخاذ کرد. وی در چند سال گذشته برای مشتریان، شکلات، کلوچه‌های خانگی، کارت هدیه استارباکس، کتاب و یادداشت‌هایی دست‌نویس برای تشکر فرستاده است. انجام این نوع کارها آن‌قدر کارکرد خوبی برای گراس‌هاپِر داشته که دو کارمند تمام‌وقت صرفاً با مسئولیت شاد و راضی کردن مشتریان استخدام نموده است.
مرتضی چرخ‌زرین
نوع دوم روابط عمومی غیرمتعارف، قدردانی از مشتریان است: اقداماتی کوچک‌تر و مقیاس‌پذیرتر (مانند برگزاری مسابقات یا فرستادن یادداشت‌های دست‌نویس برای مشتریان) که هم حسن‌نیت را نشان می‌دهد و هم پوشش مطبوعاتی ایجاد می‌کند. حرکات کوچکی مانند این‌ها، مشتریان شما را تبدیل به مبلغانی متعصب می‌کند که منجر به افزایش رشد ارگانیک شرکت شما می‌شود.
مرتضی چرخ‌زرین
یک استارتاپ زمانی می‌تواند فوق‌العاده باشد که به آن اعتقاد داشته باشید؛ در غیر این صورت ممکن است به سرعت قدیمی و نامطلوب شود.
صبا بانو:)
راز محتوای اشتراک‌پذیر، نشان دادن این نکته به خوانندگان است که مشکلی دارند که نمی‌دانستند، یا حداقل درک درستی نسبت به آن نداشتند. راه‌حل، خوب است، اما به اندازه آن که به خوانندگان نشان دهید درباره جنبه‌ای از زندگی‌شان اشتباه عمل می‌کرده‌اند، برای جذب آن‌ها مؤثر نیست.
REZA RAKI
توسعه جذب و محصول را به طور موازی دنبال کرده و زمانی مساوی را صرف هر یک از آن‌ها کنید. به محصول خود به عنوان یک سطل سوراخ فکر کنید. تلاش‌های جذب اولیه شما مانند سوراخ‌هایی هستند که باید پوشانده شوند.
Mehdi Fuladi
ما چندین بار به خال هدف زدیم. قطعاً شما نیز می‌توانید.
ماهان
کانال مناسب، اغلب یک کانال کمتر استفاده شده است. از کانالی استفاده کنید که رقبای شما آن را نادیده گرفته‌اند و آن‌وقت می‌توانید به سرعت رشد کنید، در حالی که آن‌ها درجا می‌زنند!
HaleH.Eb

حجم

۳۲۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۰۵ صفحه

حجم

۳۲۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۰۵ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد