بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب همسر پنهانی | صفحه ۸ | طاقچه
کتاب همسر پنهانی اثر شیدا رضایی

بریده‌هایی از کتاب همسر پنهانی

نویسنده:گیل پل
انتشارات:نشر مصدق
امتیاز:
۴.۵از ۳۴۵ رأی
۴٫۵
(۳۴۵)
رومانوف‌ها سیصد سال، سلطنت مطلق داشتند و مردم روسیه رعیت آنها بودند؛ بنابراین، کل ثروت کشور به خزانه این خانواده، سرازیر می‌شد.»
khanom mohandes
تاتیانا درنگ گرد. «من آدم گوشه‌گیری هستم و ترجیح می‌دهم به جای اینکه موضوع شایعات بشوم، احساساتم را برای دفتر خاطراتم نگه دارم.»
khanom mohandes
حالا که به‌خوبی سرم گرم می‌شود، دیگر آن بیمار ناآرام پرتوقع نخواهم بود
khanom mohandes
در حالی که دمیتری او را تماشا می‌کرد با خود می‌اندیشید که او چه دختر معمولی و ساده‌ای به نظر می‌رسد. او انتظار داشت دختران سزار، مثل بانوهای بزرگ اشرافی سن‌پترزبورگ متکبر و پیچیده باشند، اما تاتیانا افاده‌ای به نظر نمی‌آمد. او طوری با دمیتری حرف می‌زد که انگار از طبقه خودش است.
khanom mohandes
مشغول بودن بهترین راه مقابله با یک دلِ شکسته بود.
زهره
است آن‌ها را از سرکشی و خامی خودشان حفظ کند تا وقتی بزرگ‌تر شدند به دردسر نیفتند.
عشق کتاب
دمیتری تولد هشتادسالگی‌اش را با تاتیانا در کلبه جشن گرفت. تاتیانا، پاشکای روسی مورد علاقه او را تهیه، دسری شبیه به چیزکیک آمریکایی‌ها، را برای او درست کرد و شمعی روی آن گذاشت که وقتی دمیتری تلاش می‌کرد نفسش برای فوت کردن به آن را جمع کند، کامل آب شد
گردشگر
گولاش غلیظ و خوش‌عطر و کوفته‌ها نرم و خوشمزه بود. هانا غذای خودش را شروع کرد. «جمهوری چک آن موقع وجود نداشت. وقتی اعلامیه‌ای در اکتبر ۱۹۱۸، صادر شد که چک‌ها و اسلواک‌ها می‌توانند جمهوری‌ای مستقل از پادشاهی‌های بوهم و موراوی تشکیل دهند، لژیونرها بی‌اندازه خوشحال شدند. این چیزی بود که مدت‌های مدید برایش مبارزه کرده بودند.
گردشگر
زندگی دوگانه دمیتری هفت سال ادامه پیدا کرد و هیچ‌یک از زن‌هایی که دوستشان می‌داشت، او را به چالش نکشیدند. تاتیانا ظاهرآ هرگز در برابر این حقیقت که او اکثر آخر هفته‌ها و تعطیلات را با خانواده‌اش می‌گذراند و گاهی نمی‌توانست چند روز متوالی او را ببیند، عکس‌العملی نشان نمی‌داد؛
گردشگر
ارتباط صادقانه تنها راه گذر از بن‌بست عاطفی است؛ کیتی این را در طول تابستان فهمیده بود. ماتم‌گرفتن هرگز به التیام کسی کمک نمی‌کند، این حرف‌زدن است که کمک‌کننده است. کیتی این را هم فهمیده بود که خیانت لزومآ پایان رابطه نیست. چیزهای مهم‌تری هم هست.
hamtaf

حجم

۴۲۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۹۶ صفحه

حجم

۴۲۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۹۶ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
۴۱,۳۰۰
۳۰%
تومان