بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب سرگذشت آب و آتش؛ مهرگان | صفحه ۹۶ | طاقچه
کتاب سرگذشت آب و آتش؛ مهرگان اثر بهار برادران

بریده‌هایی از کتاب سرگذشت آب و آتش؛ مهرگان

انتشارات:انتشارات پر
امتیاز:
۴.۵از ۱۲۶۹ رأی
۴٫۵
(۱۲۶۹)
گفتم که اون لحظه نمی‌تونستم به خودم فکر کنم. ـ پس به چی فکر می‌کردی؟ ـ به اینکه دوستت دارم!
j
در چنین شرایطی، سکوت را ترجیح می‌دهم. سکوتی که پر از ناگفته‌هاست
j
ما باید یاد بگیریم بدون اعتماد کردن به آدم‌ها، اون‌ها رو دوست داشته باشیم. فقط وقتی بین مردم باشیم، می‌تونیم معنای زندگی رو بفهمیم
smnegpf
دوباره به تصویرش نگاه می‌کنم. ـ چقدر زیبا بودی! درست مثل فرشته‌ها! ـ تا به حال برای خودم انقدر ذوق نکردی. آرام می‌خندم. بر روی صورت کودکانه‌اش دست می‌کشم و می‌گویم: ـ به خودت حسادت نکن.  ـ خوبه من هم بگم در دوران کودکی زیباتر بودی؟ ـ همه در دوران کودکی زیبایی خاصی دارن، یک نوع زیبایی کودکانه. ـ نگاهم را از او می‌گیرم و به نگاره‌اش نگاه می‌کنم. ـ چشم‌هات هیچ فرقی نکردن.
fatemeh_z_gh09
پدرم همیشه میگه اگر زمانی احساس کردی تو زندگی مشکلی نداری و همه‌چیز داره به خوبی پیش میره، بدون که داری در مسیر اشتباه حرکت می‌کنی. ـ چه ترسناک. ـ ترسناکه اما درسته.
fatemeh_z_gh09
ـ سخت نبود؟ ـ فقط اولی سخت بود.  ـ این وحشتناکه! کشتن آدم‌ها واقعاً وحشتناکه. ـ اون شب نتونستم بخوابم دایانا. پوزخندی می‌زنم. پوریا با تعجب به من نگاه می‌کند. سرم را به چپ و راست تکان می‌دهم و می‌گویم: ـ خیلی جالبه. پدر من فرماندهٔ جنگه. بعد من تو ذهنم، دارم تو رو سرزنش می‌کنم که چطور آدم کشتی!
fatemeh_z_gh09
حقیقت اینه که تو نمی‌تونی خودت رو ملکهٔ یک سرزمین ببینی دایانا. با تعجب به او نگاه می‌کنم. لبخند می‌زند و ادامه می‌دهد: ـ تو به تنهایی می‌تونی بر یک سرزمین پادشاهی کنی!
fatemeh_z_gh09
بانو! شما چند روزه که عجیب شدید. یا با ناراحتی به کنج اتاق نگاه می‌کنید یا به سقف می‌خندید. من رو ببخشید اما آدم‌های عادی این‌طور رفتار نمی‌کنن.
fatemeh_z_gh09
این مردم مدت‌هاست که انتظار داشتن پادشاه بزرگی رو می‌کشن.
fatemeh_z_gh09
دختر فرمانده که تا به حال دست رد به سینهٔ تمام خواستگارانش زده و از ازدواج فرار کرده، در یک نگاه عاشق ولیعهد ایران میشه. هیچ‌کس هم نه، ولیعهد!
fatemeh_z_gh09

حجم

۴۷۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۶۲۸ صفحه

حجم

۴۷۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۶۲۸ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان