بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب هنر معلمی (۱۲۰ راهکار‌ مهم در تدریس و کلاس‌داری) | صفحه ۶ | طاقچه
کتاب هنر معلمی (۱۲۰ راهکار‌ مهم در تدریس و کلاس‌داری) اثر منصور متین

بریده‌هایی از کتاب هنر معلمی (۱۲۰ راهکار‌ مهم در تدریس و کلاس‌داری)

نویسنده:جانی یانگ
انتشارات:انتشارات مرسل
امتیاز:
۴.۲از ۴۴ رأی
۴٫۲
(۴۴)
خیلی مهم است که وقتی شاگردی کارش را انجام داد، با او صادقانه و با جزئیات دقیق بگوییم چگونه می‌توانی این کار را باز هم بهتر انجام دهی. همیشه یادتان باشد که به او نشان دهید برای کارش ارزش قائل شود و به یکی از کارهای خوب قبلی‌اش هم اشاره کنید. شاید شما تنها کسی در زندگی آن شاگرد باشید که فرصت دادن بازخورد مثبت به او را پیدا می‌کند.
فاطمه
بزرگ‌ترین نکته درباره‌ی تدریس این است که هرگز از آموختن دست برندارید.
parisa_msi
«اگر دانش‌آموز بگوید می‌خواهم توالت بروم، چکار می‌کنید؟» جواب این بود که «اگر به یکی اجازه بدهی، همه می‌خواهند بروند. اگر هم به بقیه نه بگویی، احتمال دارد خودشان را خیس کنند.‌» «به بقیه بگو ده دقیقه بعد؛ اگر دیدی که هنوز هم به آنها فشار می‌آید، آن‌وقت اجازه بده بروند.‌»
parisa_msi
هنر معلمی ۱۲۰ راهکار مهم در تدریس و کلاس داری نویسنده: جانی یانگ مترجم: منصور متین انتشارات مرسل
کاربر ۲۴۸۵۹۴۶
بزرگ‌ترین نکته درباره‌ی تدریس این است که هرگز از آموختن دست برندارید.
Mahdieh
۱. آشنایی با اسامی شاگردان در کلاس‌های مشکل‌زا، شاید اولین درس‌ها دشوارتر باشند؛ چون در این زمان سخت گرفتار آشنایی با اسم‌های دانش‌آموزان هستید. برای آنکه خیلی زود اسم‌ها را یاد بگیرید، یکی یا تمام راه‌های زیر را به‌کار ببندید: - دانش‌آموزان را به ترتیب الفبا، به همان شکلی که در دفتر حضور و غیاب است، بنشانید. - از آنها بخواهید روی کاغذهایی اسم خود را بزرگ بنویسند و جلوی میز بچسبانند، تا زمانی که شما خوب بدانید اسم هر کسی چیست. - یا از آنها بخواهید هر کدام یک قطعه عکس از خودشان بیاورند و شما آن را روی نقشه‌ای از کلاس که جلو دست‌تان است کنار نام او بچسبانید. اگر با دانش‌آموزان سال دوم راهنمایی یا بالاتر سروکار دارید، بهتر است با معلمان سال‌های قبل‌شان صحبت کنید. شاید آنها هم مشاوره‌های خوبی درباره‌ی نحوه‌ی برخورد با آنان به شما بدهند، به‌خصوص با دانش‌آموزان پردردسر یا کلاس‌های مشکل‌ساز.
محمدجواد دژکوهی

حجم

۱۵۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۱۵۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
۳۲,۰۰۰
۲۰%
تومان
صفحه قبل۱
...
۵
۶
صفحه بعد