بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب هنر معلمی (۱۲۰ راهکار‌ مهم در تدریس و کلاس‌داری) | طاقچه
کتاب هنر معلمی (۱۲۰ راهکار‌ مهم در تدریس و کلاس‌داری) اثر منصور متین

بریده‌هایی از کتاب هنر معلمی (۱۲۰ راهکار‌ مهم در تدریس و کلاس‌داری)

نویسنده:جانی یانگ
انتشارات:انتشارات مرسل
امتیاز:
۴.۲از ۴۴ رأی
۴٫۲
(۴۴)
بزرگ‌ترین نکته درباره‌ی تدریس این است که هرگز از آموختن دست برندارید.
Fatemeh
اگر حدود پنج تا ده دقیقه خود را به خوشحالی بزنید، اتفاق جالب توجهی خواهد افتاد: واقعاً خوشحال خواهید شد.
Gisoo
یکی از راه‌های مهم در برخورد با دانش‌آموزان و ایجاد جوّ کلاسی بهتر، استفاده از شوخ‌طبعی است، اما دو چیز است که باید درباره آن مواظب بود: ۱- تا مطمئن نشده‌اید که بر کلاس مسلط هستید، شوخ‌طبعی نکنید. شوخ‌طبعی نابجا ممکن است خود باعث همان دردسرهایی شود که شما از آن می‌گریزید. ۲- مراقب رعایت احترام شاگردان باشید که برخلاف ظاهرشان، همه به سنین حساسیت و خودآگاهی رسیده‌اند؛
sadeghi
بزرگ‌ترین نکته درباره‌ی تدریس این است که هرگز از آموختن دست برندارید.
marya
یکی از این عادات برقراری روابط مطلوب با شاگردان‌تان است. خوب است حرف‌هایی از این دست زده شود: «شما بچه خوبی هستی، ولی وقتی این‌طور صدا می‌زنی قوانین مدرسه را نادیده می‌گیری. لطفاً این رفتارت را اصلاح کن.» این روش به مراتب بهتر از آن است که بگویید: «تو همیشه صدایت بلند است. خیلی آدم را آزار می‌دهی.» ما به عنوان معلم نباید فراموش کنیم که احساسات دانش‌آموزان نیز درست همان‌گونه عمل می‌کند که احساسات ما بزرگسالان. اگر کسی ما را مورد انتقاد قرار دهد، طبیعتاً ما حالت دفاعی می‌گیریم و برای آنها هم چیزی متفاوت از این نیست.
sadeghi
شب‌ها قبل از رفتن به رختخواب یک دوش آب گرم بگیرید و یک کتاب بانشاط و روحیه‌بخش بخوانید. حتی بهتر آن است که شمعی روشن و در روشنایی کم‌سوی آن به آهنگ مورد علاقه‌تان گوش کنید. این‌طوری راحت‌تر به خواب می‌روید.
sadeghi
معلمان غالباً زیاد حرف می‌زنند و شاگردان به بسیاری از آنچه گفته می‌شود اهمیت نمی‌دهند (هرچند که یاد گرفته‌اند چنان نگاه کنند که گویی دارند گوش می‌دهند!).
Gisoo
از «سه‌گانه‌ی جادویی» استفاده کنید تا آنچه می‌گویید دارای تأثیر باشد. برای مثال، این طور بگویید: «امروز آشغال نریزید، فردا هم آشغال نریزید، هیچ‌وقت آشغال نریزید!»
sadeghi
بزرگ‌ترین نکته درباره‌ی تدریس این است که هرگز از آموختن دست برندارید.
Hawra
هرگز از آموختن دست برندارید
منمشتعلعشقعلیمچکنم

حجم

۱۵۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۱۵۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۶صفحه بعد