بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب نگران نباش! زندگی کن… | صفحه ۲۵ | طاقچه
کتاب نگران نباش! زندگی کن… اثر دیل کارنگی

بریده‌هایی از کتاب نگران نباش! زندگی کن…

نویسنده:دیل کارنگی
انتشارات:پندار تابان
امتیاز:
۴.۲از ۳۸ رأی
۴٫۲
(۳۸)
شکست در رسیدن به یک هدف مشخص، و ناتوانی در دست کشیدن از چرخیدن دیوانه‌وار به دور خود است که آدم‌ها را به بحران روانی و زندگی کردن در جهنم می‌کشاند.
خوش
‹با حقیقت روبه‌رو شو! دست از نگرانی بردار! بعد کاری درباره‌اش بکن!› »
خوش
خودم گفتم: ‹باید فوراً این نگرانی را تمام کنی. تو از پس نگرانی برنمی‌آیی. تنها چیزی که داری قیافه‌ات است، و نگرانی آن را نابود خواهد کرد!› »
خوش
بهترین و مؤثرترین تجدیدکننده نیرو و انرژی تو عبارتند از: مذهب، خواب، موسیقی، و خنده‌ی سالم.
خوش
آیا کسی که دارد هزینه‌ی پیشرفت کاری‌اش را با زخم معده و مشکل قلبی می‌دهد سود کرده است؟ چه سودی به حال کسی خواهد داشت، اگر همه‌ی دنیا را به دست آورد ـ و سلامتی‌اش را از دست بدهد؟
خوش
شادی بطلب که حاصلِ عمر دمی‌ست هر ذره ز خاک کیقبادی و جمی‌ست احوالِ جهان و اصلِ این عمر که هست خوابی و خیالی و فریبی و دمی‌ست
خوش
دانته می‌گوید: « فکر کن که این روز هرگز به سپیده‌دم دیگری نخواهد رسید ». زندگی با سرعت حیرت‌انگیزی دارد از دست می‌رود. ما با سرعت نوزده مایل در هر ثانیه داریم در فضا به شتاب پیش می‌رویم. امروز، باارزش‌ترین دارایی ماست؛ تنها دارایی قطعی ماست.
خوش
« وظیفه‌ی اصلی ما انجام کارهایی است که دم دست هستند، نه کارهای نامعلومی در دوردست‌ها ».
خوش
همین‌طور که داری این کتاب را می‌خوانی، به خاطر داشته باش که تو فقط تلاش نمی‌کنی مقداری اطلاعات به‌دست آوری، بلکه داری تلاش می‌کنی عادت‌های جدید در خودت شکل بدهی. بله، تو در حال تمرین شیوه‌ی جدیدی از زندگی هستی که مستلزم گذر زمان و ثبات قدم و تمرین روزانه و تحمل سختی است.
خوش
« از آن روز به یاد ماندنی که آن دکتر ارتش این توصیه را به من کرد، آن فلسفه را در زندگی‌ام به کار برده‌ام. هر بار یک دانه شن ... هر بار یک کار
taymaz

حجم

۳۳۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

حجم

۳۳۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

قیمت:
۶۴,۵۰۰
۳۲,۲۵۰
۵۰%
تومان