بریده‌های کتاب گنج‌های درون
کتاب گنج‌های درون اثر ‌‫جان. اف.‬ دمارتینی

کتاب گنج‌های درون

کریستف کلمپِ درون خویش باشید و سرزمین‌های بی‌کران درون خود را کشف کنید.
معجزه ی سپاسگزاری
هر رویدادی در زندگی مانند آهن‌ربایی است که هر دو قطب مثبت و منفی را دارد، لذا در هر رویداد دنبال وجه مثبت آن باشید. برای این کار می‌توانید با طرح سؤال‌های مناسب نگرانی خودتان را برطرف کنید. مثلاً اگر کسی به درخواست من پاسخ منفی بدهد، از خودم می‌پرسم: «پاسخ منفی او چه نفعی می‌تواند برای من داشته باشد؟»
mohammad
تمرین‌های شش‌گانه‌ای که موجب سلامتی بیشتر می‌شوند در ادامه به تمرین‌هایی اشاره می‌کنیم که همه با آن‌ها آشنا هستند و انجام آن‌ها سلامتی را تضمین می‌کند. ۱. پیاده‌روی:‌ حداقل روزی ۱/۵ کیلومتر پیاده‌روی کنید. ۲. دو (یا پیاده‌روی سریع): هفته‌ای ده دقیقه بدوید. ۳. شنا: گهگاه ده دقیقه شنا کنید. ۴. حرکت‌های نرمشی: حداقل روزی بیست دقیقه نرمش کنید. ۵. کوهنوردی: حداقل هفته‌ای یک‌بار کوه بروید و در هوای پاک کوهستان تنفس کنید. ۶. حرکت‌های کششی: نحوه انجام حرکت‌های کششی را یاد بگیرید و هر روز آن‌ها را تمرین کنید.
mohammad
اگر بتوانید خصلتی را در شخصی دیگر تشخیص دهید، درواقع در درون خودتان هم وجود دارد که توانسته‌اید آن را احساس کنید.
mohammad
دیدگاه و طرز تفکر انسان در مورد موادی که می‌خورد، تأثیری عمیق بر فرایند هضم غذا دارد. اگر آنچه را می‌خورید دوست نداشته باشید و از خوردن آن لذت نبرید، سوخت‌وساز آن کامل نخواهد شد و حتی ممکن است باعث آزار شما شود. لذت‌بردن از غذا و خوردن با اشتها، انرژی حیاتی غذا را افزایش می‌دهد و بدن احساس آرامش می‌کند و بدین‌ترتیب هضم غذا آسان‌تر می‌شود و تبدیل مواد غذایی و جذب آن‌ها راحت‌تر خواهد شد.
mohammad
تمام آنچه را نوابغ آینده خواهند گفت، هم‌اکنون در وجود من و شما هم هست، اما باید آن را پیدا کرد و آشکار ساخت. موریس مترلینگ
mohammad
هویت اصلی ما روح الهی ماست که گنجینه‌ای ارزشمند و توصیف‌نشدنی است و می‌توان آن را ثروت معنوی نامید؛ یعنی مجموعه اراده، اندیشه، فراست، هوش و قدرت منطق ما. هریک از این گوهرها را می‌توانید کاملاً شکوفا کنید بدون اینکه نگران سن و سال خودتان باشید.
mohammad
اما واقعیت این است که کار احمقانه یعنی اینکه انسان زندگی را به‌نحوی سپری کند که هیچ علاقه‌ای به آن ندارد. ریسک‌کردن کاری منطقی است و اگر کاری را با محاسبات منطقی انتخاب کنید، به دیگران نیز می‌آموزید بدون هرگونه نگرانی زندگی کنند و با خودشان صادق باشند.
Mahnaz
موضوع خواست (اراده) ما و تصویرسازی ذهنی هر دو نکته‌های مهم فیلم راز بودند که من توفیق شرکت در آن را داشتم، مدت‌ها این فیلم با عنوان قانون جذب سوژه اصلی رسانه‌ها بود،
mohammad
اگر می‌خواهید نبوغ شما برانگیخته شود، به‌دنبال رد نبوغ در آثار بزرگان باشید.
mohammad

حجم

۱۰۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۱۰۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۴۹,۹۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد