بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب رفتار مصرف‌کننده آنلاین (نظریه و تحقیق در رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات و خرده‌فروشی الکترونیکی) | طاقچه
کتاب رفتار مصرف‌کننده آنلاین (نظریه و تحقیق در رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات و خرده‌فروشی الکترونیکی) اثر آنجلین‌ جی. کلوس

بریده‌هایی از کتاب رفتار مصرف‌کننده آنلاین (نظریه و تحقیق در رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات و خرده‌فروشی الکترونیکی)

۲٫۴
(۹)
چرا مصرف‌کنندگان پس از طی همه مراحل خرید، سبد خرید خود را رها و از آن صرف‌نظر می‌کنند؟ آیا بررسی‌ها و ارزیابی‌های آنلاین به ظاهر توسط مصرف‌کنندگان، قابل باور و اطمینان هستند؟ آیندۀ فروش آنلاین چیست و آیا می‌تواند جایگزین فروشگاه‌های خرده‌فروشی سنتی شود؟ همچنین به نظر می‌رسد لازم است تحقیق دربارۀ مصرف‌کننده با روش‌های متنوع و نیز در رشته‌های بیشتری صورت گیرد. هرچند اجرای آزمایش‌ها با استفاده از دانشجویان دانشگاه آسان و میسر است، با وجود این، اتکای اصلی و عمده بر این رویکرد، دغدغه‌های جدی درباره اعتبار پژوهش‌ها ایجاد می‌کند. این موارد و دیگر مباحث تحقیقاتی مرتبط با رفتار مصرف‌کنندۀ آنلاین در این کتاب بررسی شده است.
امیرحسین
شبنم زنجانی، فارغ‌التحصیل با درجه دکتری، عضو هیئت‌علمی دانشگاه نورث ایسترن ایلی‌نویز است. او مدرک دکتری خود را از دانشگاه ماساچوست ـ امهرست و مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته بازاریابی و تجارت الکترونیکی از دانشگاه فناوری لولی، سوئد اخذ کرد. تحقیقات او در زمینه ارتباط آنلاین، تجربه مصرف‌کننده آنلاین، و تعویق است.
امیرحسین

حجم

۹۸۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۵۱۰ صفحه

حجم

۹۸۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۵۱۰ صفحه

قیمت:
۱۵۳,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد