بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب با خوک کشتی‌نگیر و نود راهکار دیگر برای زیر‌سازی کار و تجارت‌‫ | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب با خوک کشتی‌نگیر و نود راهکار دیگر برای زیر‌سازی کار و تجارت‌‫ اثر مارک اچ. مک‌کورمک

بریده‌هایی از کتاب با خوک کشتی‌نگیر و نود راهکار دیگر برای زیر‌سازی کار و تجارت‌‫

امتیاز:
۴.۸از ۴ رأی
۴٫۸
(۴)
همه دوست دارند در محیط کار باهوش‌ترین یا جذاب‌ترین یا بانفوذترین یا قاطع‌ترین فرد جلوه کنند. ولی شاید بیش‌تر ما باید دیدگاهمان را از نو بسازیم و یا جای بیش‌تر بودن در کم‌تر کردن بدی‌هایمان بکوشیم. کم‌تر مشکل‌ساز، کم‌تر حواس پرت، کم‌تر بدبین، کم‌تر نفرت‌انگیز یا کم‌تر اهل مشاجره باشیم. این یک هدف ارزشمند و رسیدن به آن بسیار ساده است.
محمود
در هر مورد پس از تعیین هدف، متعهد می‌شویم که برای رسیدن به آن، زمان، تلاش و اراده بیش‌تری صرف کنیم. و درست به همین دلیل بسیاری از مردم در رسیدن به اهدافشان شکست می‌خورند. چون زمان یا انرژی یا اراده بیش‌تری برای صرف کردن ندارند. ولی برای رسیدن به بعضی هدف‌ها باید کاستن را تمرین کنیم. ما چنان درگیر تلاشی سخت برای بیش‌تر داشتن می‌شویم – مهارت‌ها، قدرت بیش‌تر، ارتباط و تصدیق بیش‌تر – که اغلب از کسب مهارت مسلمی چون توانایی حذف بخش‌های مشکل آفرین زندگی و کارمان غافل می‌شویم. گاهی رها کردن هم هدف ارزشمندی به حساب می‌آید.
محمود
اغلب ما اولویت‌هایمان را نمی‌شناسیم و عده اندکی از ما حتی پس از شناختن اولویت‌ها، شجاعت وفادار ماندن به آن‌ها را نداریم. به همین دلیل با دیدن کسی که نه تنها اولویت‌هایش را می‌شناسد، بلکه توان اصلاح آن‌ها را در میانه راه دارد، به شدت تحت تأثیر شخصیت و خرد او قرار می‌گیریم
محمود
مرتبه بعد زمانی که با دیدن یک اتفاق در حال وقوع، بین حرف زدن و ساکت ماندن مردد ماندید، فکر نکنید که بین دو انتخاب فضولی کردن یا عضو تیم شدن گیر کرده‌اید. حقیقت این است که چنین تردیدی شهرت و اعتبارتان را به عنوان یک متفکر و یک مشاور به خطر می‌اندازد. در چنین لحظاتی است که اعتبار شما در زیرکی و دانایی شکل می‌گیرد.
محمود
کلید جهش بزرگ شما در مسیر زندگی‌تان این است که بپذیرید هنوز با کسانی که می‌توانند به شما در رسیدن به اهدافتان یاری برسانند، آشنا نشده‌اید. پس از رسیدن به این باور خواهید فهمید که چه‌طور و کجا آن‌ها را پیدا کنید.
محمود

حجم

۳۰۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۳۶۹ صفحه

حجم

۳۰۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۳۶۹ صفحه

قیمت:
۳,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد