بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب فراتر از سفرکرده‌ی بی‌جاده (سفری بی‌انتها به سوی رشد معنوی) | طاقچه
کتاب فراتر از سفرکرده‌ی بی‌جاده (سفری بی‌انتها به سوی رشد معنوی) اثر ام. اسکات پک

بریده‌هایی از کتاب فراتر از سفرکرده‌ی بی‌جاده (سفری بی‌انتها به سوی رشد معنوی)

نویسنده:ام. اسکات پک
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأی
۳٫۰
(۲)
برای اینکه افرادی خوب و سلامت باشیم، باید گاهی بهای کنار گذاشتن عزت نفس خود را بپردازیم، و همیشه در مورد خودمان احساس خوب نداشته باشیم. اما همیشه باید خود را دوست بداریم و برای خود ارزش قایل باشیم، حتی اگر همیشه لازم نباشد برای خودمان احترام قایل شویم.
roxana
بهترین کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که با مسایل کنار بیاییم تا جایی که بتوانیم آن‌ها را بدون درد به یاد آوریم. بنابراین نخستین قدم سلامت درمانی، یادآوری جرایمی است که روی داده است. سپس نوبت خشم است که باید بروز کند، همان‌گونه که محاکمه و نامیدن جرایم باید صورت گیرد. اما چنانچه خشم خود را بیشتر از حدی خاص طولانی کنید، به همان نسبت به آزار خود ادامه می‌دهید.
roxana
عیسی مسیح، همچنین گفت وقتی با گروهی خشمگین روبه‌رو می‌شوید که در صدد سنگباران زنی زناکار هستند، «اجازه دهید کسی نخستین سنگ را پرتاب کند که گناهی مرتکب نشده باشد.» از آنجا که همه‌ی ما گناهکاریم، آیا معنی جمله فوق این است که ما هیچ یک نباید سنگی پرتاب کنیم و اینکه نباید در کل کسی را سرزنش یا قضاوت کنیم؟ در حقیقت هیچ کس به آن زن سنگی پرتاب نکرد و بعد عیسی مسیح به او گفت: «آیا هیچ کس شما را نکوهش نکرد؟ پس من هم تو را نکوهش نمی‌کنم» او دوباره گفت پیش از قضاوت دیگران، خود را قضاوت کنید.
roxana
برخی از امریکایی‌ها گمان می‌کنند که ما از طریق مذاکره موفق به خروج از ویتنام شدیم. ما از طریق مذاکره از ویتنام خارج نشدیم؛ ما شکست خوردیم. اما بسیاری از مردم هنوز به نوعی از درک این موضوع امتناع می‌کنند.
منمشتعلعشقعلیمچکنم
بیشتر اوقات درمان‌کننده‌ترین کاری که برای درمان افراد دردمند از ما بر می‌آید، به جای تلاش در جهت خلاصی آن‌ها از درد، نشستن و همراهی با آنان است. ما باید یاد بگیریم که درد افراد دیگر را بشنویم و تحمل کنیم. یعنی تمام تلاش خود را برای هشیاری بیشتر انجام دهیم. و هر قدر هشیارتر شویم، بیشتر متوجه ترفندها و خطاها و سوء استفاده‌های افراد دیگر می‌شویم، اما در عین حال از بار مسؤولیت و ناراحتی‌های آن‌ها نیز آگاهی می‌یابیم. همزمان با رشد معنوی، می‌توانیم بیشتر و بیشتر درد افراد دیگر را تقبل کنیم و بعد شگفت‌انگیزترین رویداد رخ می‌دهد. هر قدر مایل باشید درد بیشتری را تقبل کنید، لذت بیشتری نیز احساس خواهید کرد.
sarsararas
این مرحله‌ی غیاب معنویت است و مردم در این مرحله به کلی بی‌اخلاق و نادرست هستند.
کاربر ۲۵۰۹۷۱۲

حجم

۲۸۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۱۶ صفحه

حجم

۲۸۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۱۶ صفحه

قیمت:
۷۵,۹۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد