بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب درون سازمان اپل | طاقچه
کتاب درون سازمان اپل اثر آدام لشینسکی

بریده‌هایی از کتاب درون سازمان اپل

۲٫۲
(۹)
اگر طرفداران و دشمنان، اپل را درست می‌شناختند، آن را مجموعه عظیمی از تناقض‌ها می‌دیدند، شرکتی که روش‌هایش در مقابل دَه‌ها اصول مدیریت عالی ایستاده بود
وحید
ما بر این باوریم که روی زمین حضور داریم تا محصولاتی بی‌نظیر بسازیم و عقیده‌مان تغییر نخواهد کرد. ما همیشه بر نوآوری متمرکز هستیم. ما سادگی را قبول داریم نه پیچیدگی را. ما معتقدیم باید تکنولوژی‌های اولیه‌ای داشته باشیم که محصولاتمان را بر پایه آن‌ها بسازیم و آن‌ها را کنترل کنیم و فقط وارد بازارهایی شویم که حرف مهمی برای گفتن در آن‌ها داریم. ما بر این باوریم که باید به هزاران پروژه نه بگوییم و فقط بر تعداد اندکی پروژه تمرکز کنیم که برایمان مهم و مفید هستند.
وحید
او به کسی که برای اجرای دیدگاهش مهارت داشت بدون قیدوشرط اعتماد می‌کرد.
وحید
جابز به‌عنوان یکی از تحسین‌کنندگان بی‌دلهره شرکت‌های نوپا جنگید تا برخی ویژگی‌های نوپا بودن اپل حفظ شود. درواقع به نظر می‌رسد شیوه اپل مناسب بررسی و آموزش به شرکت‌های متوسط و بزرگ است؛ اما بهترین آموزه‌های اپل مناسب شرکت‌های نوپاست، زیرا وقتی جابز به اپل پیوست،‌ شرایط شرکت وخیم بود و او توانست آن را از اول بنا کند، و این همان چیزی است که در جهان به پروژه بازگشت معروف است.
@MarketingGaze
او به‌طور آشکار به سادگیِ طراحی اپل و دقت به جزئیاتش فکر می‌کند: «ما قبل از هرچیز برای مشتری تجربه‌ای بی‌عیب فراهم می‌کنیم که روی آن به‌طور عمیق فکر شده است. ما درباره دکمه‌ای که در گوشه صفحه تعبیه شده است ساعت‌ها و ساعت‌ها و ساعت‌ها بحث می‌کنیم، روی ماکت بررسی می‌کنیم و صدها طرح مختلف را روی آن اجرا می‌کنیم تا به چیزی برسیم که می‌پسندیم. این نوع توجه به جزئیات یعنی اینکه شما نمی‌توانید کارهای چندان زیادی انجام دهید و فقط باید چند کار انگشت‌شمار را بسیاربسیار عالی انجام دهید.»
@MarketingGaze
مدیران اپل برای راه‌اندازی فروشگاه‌های خرده‌فروشی خود فقط از مغازه‌های موجود الهام نگرفتند. آن‌ها از خود پرسیدند بهترین تجربه‌های مردم در زمینه مصرف چیست؟
@MarketingGaze

حجم

۱۹۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۱۹۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد