بریده‌های کتاب بهترین سال زندگی شما؛ ببیند برنامه‌ریزی کنید زندگی کنید (دبی فورد ۲)
کتاب بهترین سال زندگی شما؛ ببیند برنامه‌ریزی کنید زندگی کنید (دبی فورد ۲) اثر دبی فورد

کتاب بهترین سال زندگی شما؛ ببیند برنامه‌ریزی کنید زندگی کنید (دبی فورد ۲)

۳٫۸
(۱۸)
بخش اول: رویاهایتان را زندگی کنید به رویاها و آرزوهایتان احترام بگذارید زیرا آن‌ها فرزندان روح‌تان و پیش‌نویس موفقیت‌های شما هستند. ناپلئون هیل
fa bahrami
سنت سال نو درواقع برای آن است که تصمیم بگیریم تغییر کنیم؛ برای آن است که با خودمان عهد ببندیم کاری جدید یا متفاوت انجام دهیم.
Dexter
بهترین سال زندگی شما سالی است که در آن همان چیزی شوید که همیشه می‌خواستید باشید
مرمری
آیا این فردایی که منتظرش هستید تاکنون از راه نرسیده است؟ حال زمان آن فرا رسیده که این خیال باطل را دور بیندازید که بهترین سال زندگی شما روزی و جایی در آینده خواهد بود. حقیقت این است که بهترین سال زندگی شما همین‌جا و همین حالاست.
مرمری
تصمیم برای انسان مانند نرم‌افزار برای کامپیوتر است. زمانی‌که آن را در ذهن خود نصب می‌کنید، امکان دسترسی به توانمندی‌هایی را برایتان فراهم می‌کند که افق‌های جدیدی از حقیقت را به رویتان می‌گشاید. وقتی با اقتدار تصمیم می‌گیرید که با دیدگاهی جدید به دنیا نگاه کنید؛ وقتی با اقتدار تصمیم می‌گیرید که امسال بهترین سال زندگی‌تان باشد؛ وقتی این نرم‌افزار را به سخت‌افزار ذهن خود اضافه می‌کنید زندگی را به گونه‌ای می‌بینید که پیش از آن هرگز تجربه نکرده بودید و آن‌گاه متوجه می‌شوید به جای حرف زدن، قدرت تغییر دارید
fa bahrami
برای خلق بهترین سال زندگی خود باید این موضوع را بدانید که توسط نیرویی هدایت خواهید شد که این نیرو؛ یا تصمیمی آگاهانه است که هر روز به آن واقفید و براساس آن حرکت می‌کنید؛ یا تمایلات ناخودآگاه شماست که از شکست‌های گذشته نشئت می‌گیرد. همیشه پشت هر حرکت، قصد و هدفی نهفته است؛ چه از آن آگاه باشید، چه نباشید. اگر شبیه اغلب مردم باشید، به احتمال زیاد از قصد و نیت کنونی خود که انتخاب‌ها، اعمال و رفتارتان را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد، آگاه نیستید
سعید دونقطه دی
تا زمانی که خواسته قلبی خود را در قالبی عینی تعریف نکنیم و تا زمانی که نظم را در برنامه‌های خود نگنجانیم زندانی مسامحه‌کاری خود باقی خواهیم ماند. مسامحه‌کاری و به تعویق انداختن، دشمن نظم است و نظم مسیر حقیقی به‌سوی رهایی!
عسل
بهترین سال زندگی شما سالی است که در آن همان چیزی شوید که همیشه می‌خواستید باشید.
arashn
مطالعات نشان داده‌اند که بیست‌وهشت روز طول می‌کشد تا بتوانیم یک رفتار یا عادت را برای همیشه تغییر دهیم. من اعتقاد دارم این مطلب درمورد گنجاندن یک باور جدید در خودآگاه ما نیز صدق می‌کند. نمی‌توانید بگویید که می‌خواهید بهترین سال زندگی خود را داشته باشید و انتظار دارید این اتفاق رخ دهد، بلکه باید آگاهانه تلاش کنید تا این هدف، بخشی از نظام اعتقادی وجود شما شود. آیا به یاد دارید پدر و مادرتان چند بار به شما گفتند قبل از خواب دندان‌هایتان را مسواک بزنید تا این کار برایتان به صورت عادت درآمد و سپس هر شب حتی بدون فکر کردن آن را انجام دادید.
سعید دونقطه دی
اگر با گذشته و حوادث ناخوشایند آن خداحافظی نکنیم و در عوض خشم، پشیمانی و احساس گناه را با خود یدک بکشیم به‌طور قطع باید منتظر باشیم که اتفاقات ناتمام گذشته به آینده رخنه کند و به احتمال زیاد بهترین برنامه‌ریزی‌های ما را نابود سازد.
کاربر ۱۲۰۶۳۷۵

حجم

۱۲۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۶۶ صفحه

حجم

۱۲۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۶۶ صفحه

قیمت:
۴۹,۹۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۹صفحه بعد