بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب می‌اندیشم پس بازی می‌کنم | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب می‌اندیشم پس بازی می‌کنم اثر آندره پیرلو

بریده‌هایی از کتاب می‌اندیشم پس بازی می‌کنم

نویسنده:آندره پیرلو
انتشارات:نشر گلگشت
امتیاز:
۴.۳از ۲۱ رأی
۴٫۳
(۲۱)
اجازه نمی‌دهد که این مزخرفات تاثیری رویش بگذارند، و این هوشمندانه ترین عکس العمل است چرا که اگر به حرف‌های یک آدم احمق گوش دهید او را تا موضع گفت و گو بالا کشیده‌اید.
معین کرمانی
با قدرتِ اراده، و اراده شما را به هر جایی می‌تواند ببرد بچه‌ها! می‌تواند دیوارها را فروبریزد، به شما بال پرواز دهد و نا برابری‌ها را نابود کند.
معین کرمانی
مشکلی جدی داشتند؛ مشکلی که باعث عدم پیشرفت آن‌ها می‌شد. آن‌ها از رویاهای خود می‌ترسیدند و فرار می‌کردند.
معین کرمانی
آنهایی که سرشان را پایین می‌اندازند بعدها پاداش خود را برداشت می‌کنند و مهمترین این پاداش‌ها جلب احترام اطرافیانشان است.
معین کرمانی
اگر خدا وجود داشته باشد، امکان ندارد که طرفدار فرانسه باشد
hossein khavari
باید از اعماق وجودتان یوونتوسی باشید، و همیشه گرسنه‌ی افتخارات، برای خودتان و برای باشگاه. پیروی کسانی باشید که قبل از شما بوده‌اند. راهنمای آنانی باشید که می‌آیند.»
Hesam
دفاع مهمترین بخش تیم است: از نظر نظامی هم پیروزی از پشت خط مقدم آغاز می‌شود. ساده تر بگویم، تیمی که گل کمتری می‌خورد، بازی‌های بیشتری می‌برد.
Hesam
فصل چهارم بعد از چرخ، پلی استیشن بهترین اختراع بشر است؛ و از زمان بوجود آمدن آن، من بارسلونا را انتخاب می‌کردم، غیر از اوایل دورانی که تازه به میلان رفته بودم.
Hesam
مرگ عشقی شدید که محکوم به فناست، ثانیه به ثانیه، ذره ذره، تا جایی که چیزی جز یک دلبستگی یکطرفه باقی نمی‌ماند. و وقتی عشق یکطرفه است، همه چیز بی‌معنی خواهد بود.
کاربر ۲۳۱۱۲۶۰
شعار رئیس «کار، کار، و کار بیشتر است.»
معین کرمانی

حجم

۸۴۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۸۳ صفحه

حجم

۸۴۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۸۳ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان