بریده‌های کتاب می‌اندیشم پس بازی می‌کنم
کتاب می‌اندیشم پس بازی می‌کنم اثر آندره پیرلو

کتاب می‌اندیشم پس بازی می‌کنم

نویسنده:آندره پیرلو
انتشارات:نشر گلگشت
امتیاز:
۴.۳از ۲۱ رأیخواندن نظرات
بهترین ایده‌ها زمانی به سراغ شما می‌آیند که در تمرکز کاملید، مثل زمانی که در دستشویی یا حمام هستید.
Hesam
ایتالیا از همه چیز مهمتر است. بسیار مهمتر از اینتر، میلان، یوونتوس یا هر باشگاه دیگری. تیم ملی با ارزش‌ترین، بزرگترین و مهمترین بخش فوتبال است.
معین کرمانی
درآغوش گرفتن و بوسیدن توپ کاری بود که باید انجام می‌دادم. بعد چشم به آسمان دوختم و تقاضای کمک کردم، چون اگر خدا وجود داشته باشد، امکان ندارد که طرفدار فرانسه باشد.
Hesam
در کمپ، او شروع به دریافت نامه‌های توهین آمیز و تهدید آمیز خطاب به خودش و خانواده اش کرد. توهین‌هایی مستقیما به والدینش، والدینی که واقعا جواهرند.
معین کرمانی
برایم همیشه بهتر است که پشت سر نفر اول ادامه بدهم تا شاید مسابقه را دوم به پایان برسانم تا اینکه از مسابقه دست بکشم.
Hesam
حالم از نژاد پرستی به هم می‌خورد.
معین کرمانی
همیشه در تاریک ترین لحظات، درس‌هایی برای گرفتن وجود دارد.
معین کرمانی
پیرلو مردم را دور هم جمع می‌کند چون او خود فوتبال است. ماهرترین بازیکن در نوع خود، هرگز اشتباه بزرگی نمی‌کند - او ذات فوتبال است. برای همین به عنوان یک استعداد جهانی شناخته می‌شود، بازیکنی که هر ضربه‌اش به توپ حاوی پیغامی است.
Hesam
پراندلی به بازیکنان تیم ملی در این باره یک دستور قاطع داده است: «اگر شنیدید که مردم روی سکوها به ماریو بی احترامی می‌کنند، به سمت او بدوید و در آغوشش بگیرید.» به این روش تنفر با عشق از بین می‌رود.
معین کرمانی
بیش از رئال مادرید، به سمت بارسلونا کشیده می‌شدم، آن زمان بهترین تیم جهان بودند- بیشتر از این چه می خواهید؟ شیوه خاص فوتبال‌شان سال‌ها بود که دیده نشده بود؛ تمام پاس‌های کوتاهِ سرضرب و مالکیت توپ دیوانه کننده. فلسفه آن‌ها ساده بود: «توپ برای ماست، و ما می‌خواهیم آن را نگه داریم». درآمیخته با درک درونی و حرکاتی چنان تاثیر گذار که به نظر می‌رسید توسط خودِ خدا هدایت می‌شوند. یک رولکس با باتری سواچ. ناب و بسیار با دوام.
Hesam

حجم

۸۴۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۸۳ صفحه

حجم

۸۴۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۸۳ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد