بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ۹۹ فاجعه در کلاس درس و راه حل جلوگیری از آن‌ها | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب ۹۹ فاجعه در کلاس درس و راه حل جلوگیری از آن‌ها اثر تاباتا ریمنت

بریده‌هایی از کتاب ۹۹ فاجعه در کلاس درس و راه حل جلوگیری از آن‌ها

۴٫۱
(۱۰)
گریه کردن شیوه عکس العمل بدن به احساسات است.
farzanepoursoleiman
هرگز به شایعه واکنش نشان ندهید و آن را شعله ورتر نکنید، حتی اگر این واکنش رد کردن آن شایعه باشد.
ツAlirezaツ
به دانش‌آموزان کمک کنید تا در آن چه یاد می‌‌گیرند، معنایی پیدا کنند و تصویر بزرگ‌تر‌آموزشی را درک کنند.
ツAlirezaツ
بعضی از دانش‌آموزان بهتر از دیگر دانش‌آموزان در سازماندهی و انگیزه دادن به خودشان عمل می‌کنند گاهی اوقات بهانه‌‌های آنان واقعاً به جاست، بنابراین سعی کنید که با آن‌ها همدردی کنید. با گذشت زمان متوجه خواهید شد که کدام یک از دانش‌آموزان واقعاً فراموشکار است و کدام یک از آن‌ها واقعاً تنبل هستند!
mahdi
فکر کردم که ماندن درون کلاس لزومی ندارد. و همه دانش‌آموزان را به بیرون و روی علف‌ها نشاندم تا داستان رومئو و ژولیت را برای آنان بخوانم. آنان این کار را دوست داشتند و در کل درس آرام بودند. آن جلسه آغاز تحول در روابط ما بود و من آرزو می‌کردم که ای کاش زودتر آن کار را انجام داده بودم!
farzanepoursoleiman
بپذیرید که با همه نمی‌توانید کنار بیایید. اگر تلاش کنید همه را نگه‌دارید، آن وقت شما را آدمی چاپلوس و متملق به شمار می‌آورند.
ツAlirezaツ
به خاطر داشته باشید: ‌یک معلم شاد مساوی است با یک کلاس شاداب   برای داشتن رابطه‌ای خوب با دانش‌آموزان، همواره با آنان به گونه‌ای رفتار کنید که انتظار دارید با شما رفتار کنند. اگر احترام بگذارید، احترام نیز به دست می‌آورید و این سنگ بنای یک محیط کاری شاد و پر ثمره است.
ツAlirezaツ
من همیشه لباس سیاه می‌پوشم چون رنگ ساده و زیبایی بود و لازم نبود که به دنبال چیزی برای تناسب با آن بگردم. زیاد به مد اهمیت نمی‌دادم و از ۱۷ سالگی هم موهایم را دم اسبی می‌بافتم. هرگز به خاطرم نمی‌رسید که با این قیافه چه پیامی به دانش‌آموزانم می‌دهم تا زمانی که فهمیدم دانش‌آموزان نام مرا دراکولا گذاشته‌اند. گارت، معلم فن آوری اطلاعات
ツAlirezaツ
جای تأسف است که فشار روحی را علت شماره یک ترک حرفه معلمی می‌دانند.
ツAlirezaツ
 از خوردن لبنیات فراوان خودداری کنید. لبنیات از قبیل شیر و پنیر، سبب تولید خلط می‌شود که برای کار کرد طبیعی تارهای صوتی خوب نیست.
ツAlirezaツ

حجم

۲۸۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۶۳ صفحه

حجم

۲۸۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۶۳ صفحه

قیمت:
۲,۲۰۰
۱,۱۰۰
۵۰%
تومان