بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب نیمه تاریک جویندگان نور | صفحه ۶ | طاقچه
کتاب نیمه تاریک جویندگان نور اثر دبی فورد

بریده‌هایی از کتاب نیمه تاریک جویندگان نور

۴٫۱
(۱۴)
آنطور که دیپاک چوپرا می‌گوید: "ما نیستیم که در جهانیم، جهان است که در ماست." هر یک از ما یکی از تمام صفات انسانی موجود را پردازش می‌کنیم. چیزی وجود ندارد که بتوانیم ببینیم و درک کنیم که خود آن نباشیم و هدف از سفر زندگی آن است که خود را در این تمامیت حل کنیم.
الهام رمضانی
با مسئولیت پذیرفتن برای عمل‌ها و عکس‌العمل‌های خود داستان کهنه‌ی "چرا من؟" را کنار می‌گذارید و آن را به داستان "این اتفاق به این علت برای من افتاد که باید درسی را می‌آموختم یا قسمتی از سفر زندگی من بود." تبدیل می‌کنید.
zbabaxni
پرده برداشتن اولین مرحله‌ی فرایند سایه است. پرده برداشتن مستلزم آن است که صداقت و تمایل کافی برای دیدن آن چه پیش از این قادر به دیدن آن نبوده‌اید، داشته باشید. پذیرفتن سایه خویش آغاز فرایند شفا و یکپارچگی است. به‌خاطر داشته باشید که هر یک از این صفات منفی بار مثبتی نیز برای شما دارند که ارزشمندتر از آن است که حتی بتوانید تصور کنید. فقط باید بتوانید این کار را انجام دهید و در مدتی کوتاه موهبت، شادی، تمامیت و آزادی نثارتان خواهد شد.
zbabaxni
من به او توضیح دادم این قانون کائنات است که همیشه ما را به جهتی هدایت می‌کند که تمامیت خویش را در آغوش بگیریم. ما هر چیز و هر کسی را که آیینه جنبه‌های فراموش شده وجودمان است به خود جذب می‌کنیم.
niloofarmyl
عشق، ایمان و خداوند برای من یکی هستند. حتی اگر آن‌ها را نبینیم وجود دارند. منتظر ما هستند تا دعوت‌شان کنیم. راه ورود آن‌ها قلب ماست.
Sajjad Nikmoradi
هر نفرتی که در خود نگه داشته‌اید زنگ خطری است که به شما علامت می‌دهد هنوز فعالانه به منبعی نادرست متصل هستید.
Sajjad Nikmoradi
اکنون می‌دانم ما به نحوی هنرمندانه طراحی شده‌ایم تا خودمان را بشناسیم، التیام بخشیم و به تکامل برسیم.
Sajjad Nikmoradi
قسمت مشکل ماجرا کارکردن روی ترس‌های‌مان است.
Sajjad Nikmoradi

حجم

۱۷۰٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۳۰ صفحه

حجم

۱۷۰٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۳۰ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
۳۴,۹۵۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱
...
۵
۶
صفحه بعد