بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب رازهای زنان متأهل خوشبخت | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب رازهای زنان متأهل خوشبخت اثر اسکات هالتزمن

بریده‌هایی از کتاب رازهای زنان متأهل خوشبخت

۴٫۱
(۹)
مطالعات نشان داده است که زنان در مقایسه با مردان، مغزهای متفاوتی دارند و مغز آن‌ها از طریق دسته‌ای از هورمون‌های مختلف عمل می‌کند. زنان دارای حس وابستگی عاطفی مأنوس‌تری هستند؛ آن‌ها بهتر قادرند احساساتشان را بیان کنند و نسبت به مشکلات زناشویی، رادار بسیار حساسی دارند. زنان قدرت شگفت‌انگیزی در تربیت، حمایت و پشت‌گرمی دادن به دیگران دارند، نه از طریق صرف‌نظر کردن از نیازهای‌شان که با آن مواجه می‌شوند، بلکه با شیوه‌های همکاری خود، بهترین احساسات، خصوصیات و ویژگی‌ها را در خود، شوهر و فرزندان ایجاد می‌کنند و با کاهش تنش‌ها، باعث دلگرمی در زندگی می‌شوند.
احسان رضاپور
به افرادی که اغلب کمتر حرف می‌زنند و از عبارات کوتاه‌تری استفاده می‌کنند، با دقت بیشتری گوش داده می‌شود.
f.star
در این‌جا پنج مرحله‌ی آسان برای ارتباط بهتر با هر مردی بیان شده است: ۱. اصل مطلب را اول بگویید. ۲. از کلمات کمتری استفاده کنید. ۳. با زبان خودش، با او صحبت کنید. ۴. به او فرصت و مجال پاسخ دادن بدهید. ۵. وقت شناس باشید.
f.star
زنان، تأثیر خیره‌کننده‌ای روی مردان دارند. دلیل این‌که وقتی شوهرتان برای سفر کاری از شما دور می‌شود، نگرانش می‌شوید و یا گاه به همسرتان نگاه می‌کنید تا دریابید که آیا چشم‌هایش، زن زیبایی را که از کنارش می‌گذرد دنبال می‌کند یا خیر، همین مطلب است. او نمی‌تواند به سمت زنان گرایش نداشته باشد. زنان، چهره‌ی جذابی در نظر یک مرد هستند. بنابراین، چرا از این جاذبه و کشش انکارناپذیر، به نفع خودتان استفاده نکنید! فراموش نکنید که بویژه در مقام یک زن متأهل، قدرت شما بیش از قدرت اوست (درصورتی که آن را به کار ببرید). می‌توانید شوهرتان را شیفته و مسحور خود کنید تا علایق شما را برآورده سازد و در او احساس نیاز و دلبستگی به خودتان را افزایش دهید. زنی باشید که او می‌خواهد دوستش بدارد و هر کاری برای رضایت و خوشبختی‌اش انجام دهد.
aseman
کارهای شما می‌تواند به همسرتان یاد بدهد که چگونه به «شما» توجه کند. هنگامی که شما همسرتان را راضی نگه می‌دارید، او یاد می‌گیرد که مفهوم ازدواج چیست. او از عشق ورزیدن لذت می‌برد و به همسرش توجه می‌کند و اگر تا به حال کاری برای همسرش نکرده است، به زودی تشویق خواهد شد که مشابه آن را برای شما انجام دهد. این است طبیعت بشر. همه‌ی ما می‌خواهیم به روش خودمان نسبت با کسانی که با ما مهربان و فداکار هستند، مهربان و فداکار باشیم.
Dexter
برای مردان، صحبت کردن ـ مثل بسیاری از تعاملات ـ در مواردی است که بخواهند خود را بهتر از دیگر مردان نشان دهند. مهم نیست که آن‌ها چه می‌کنند، فقط سعی می‌کنند تا خود را بهتر از دیگران نشان دهند. بنابراین، وقتی که مردی معذرت خواهی می‌کند، به آن به عنوان روشی برای بهتر شدن روابط زناشویی ـ آن طور که یک زن می‌نگرد ـ نگاه نمی‌کند؛ بلکه به آن به عنوان از دست دادن توانمندی‌اش می‌نگرد.
حسین(ع) همه جا با ماست

حجم

۱۸۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

حجم

۱۸۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

قیمت:
۷۵,۹۰۰
تومان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد