بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب با آهنگ عشق بخوان | صفحه ۹ | طاقچه
کتاب با آهنگ عشق بخوان اثر خدیجه تاج‌الدین

بریده‌هایی از کتاب با آهنگ عشق بخوان

انتشارات:انتشارات پر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۲۷ رأی
۴٫۰
(۲۷)
دلم برای نگاه آفتاب‌گونه‌ات که نگاهم را ذوب می‌کند و قلب به خاک نشسته‌ام را جلا می‌بخشد تنگ است
13770636
حال غریب مدت‌هاست که با اشک چشم وضو می‌گیرم و با عطر حضورت قبله‌ام را پیدا می‌کنم و بر تار و پود اعتقاداتم سجده می‌کنم مدت‌هاست که حالم را غریب می‌بینم و آرامش را در معنایی فراتر از سخن مدت‌هاست دلم آسمان را در زمین می‌یابد آن‌جا که دستی گرفته می‌شود و ناامیدی امیدوار می‌گردد و اشکی از روی شادمانی بر گونه می‌غلتد مدت‌هاست که معبود همین‌جاست، در لبخندی که در اوج اندوه بر لب نقش می‌بندد.
3741
زخم‌هایی را که بر قلبم زدی گرچه تا عمق روحم آسیب رساند از خاطرم پاک کردم گویی هیچ‌گاه نبوده است. کار فوق‌العاده‌ای نبود، من فقط رسم عاشقی را به جا آوردم.
هنرمند هنردوست
هوای نبودنت گرد پیری را بر گیسوان سیاهم میهمان کرده
هنرمند هنردوست
هوای نبودنت بهار زندگی‌ام را زمستان کرده است
هنرمند هنردوست
زندگی بیدار است مگر آن‌که تو در خواب باشی.
هنرمند هنردوست
دلم زمین پوشیده از رحمت آسمان می‌خواهد و ردپای خدا را می‌طلبد.
ka'mya'b
دوست‌داشتن زندگی را آن‌جا باور کردم که در دقایق پایانی‌اش خود را به هر در و دیواری آویزان کردم و به هر ریسمانی چنگ انداختم آن‌جا که به امید گشایش به هر روزنه‌ای چشم دوختم و به هر لنگری آویختم آن‌جا که از هر انسانی طلب دعا کردم و گردنم را در هر سرایی کج کردم آن‌جا که با هر ترانه‌ای اشک ریختم و با هر نوحه‌ای فغان کردم دوست‌داشتن زندگی را لحظاتی باور کردم که تصور می‌کردم از آن دل کنده‌ام و انگیزه‌ای برای دوست‌داشتنش نمی‌یافتم.
پروفسور
حقیقت سکوت را یافته‌ام آن‌جا که ذهنم تدبیر خالق را نمی‌فهمد و ناسازگاری روزگار را توان حلاجی‌اش نیست آن‌جا که مصلحت با خصومت تداعی می‌کند و فکر سرگردان می‌شود و دفترچه عقل بسته می‌ماند آن‌جا که زنجیرهای نجات پاره می‌شود و جسم در کنار روح معلق می‌ماند آن‌جا که حوصله خط پایان را رد می‌کند آن‌جاست که تنها باید سکوت کرد و به انتظار پاسخی از فراسوی درک و احساس، چشم به دوردست‌ها دوخت.
Moon
مقصد لحظه درگذر زندگی‌ست که زیرپای قافله در خاک مدفون می‌شود و راز حیاتش به گور می‌رود مقصد انتهای زندگی نیست، راه زندگی‌ست.
Moon

حجم

۲۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۲۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان