بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب تست مامان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب تست مامان اثر راب فیتزپاتریک

بریده‌هایی از کتاب تست مامان

۴٫۲
(۴۱)
«چرا تا به حال کسی به فکرش نرسید فلان چیز را اختراع کند؟» پاسخ این است که «حدود ۱۰ نوع ابزار تا به حال برای رفع این مشکل ساخته شده، شما می‌دانستید؟» «خیر نمی‌دانستم.» «یکی از این ابزارها را که می‌خواهید، آنجا می‌فروشند.» «راستی الان که فکرش را می‌کنم زیاد به آن نیاز ندارم» شما در این جور مکالمات با فردی روبرو هستید که از زمین و زمان می‌نالد، نه با یک مشتری واقعی.
Mohsen
رمز موفقیت یک استارت‌آپ موفق آن است که روی یک ایده تمرکز کرده و آن را اجرا و پیاده‌سازی کند. نه اینکه با هر ایده‌ای که به وی پیشنهاد شود مسیر حرکت خود را تغییر دهد.
مازیار
پس به صورت خلاصه می‌توان گفت: «شما در خلال گفتگوهایتان اجازه ندارید به مشتریانتان بگویید مشکلات آنها چیست. آنها نیز اجازه ندارند به شما بگویند که چه محصولی را تولید و عرضه کنید. حل مشکلات مربوط به آنها و ارایۀ راه‌حل و ایجاد محصولات مناسب برای آنها وظیفۀ شماست.
HaleH.Eb
شما هیچ وقت در مورد خوب بودن یا نبودن ایدۀ خود از کسی سئوال کنید.
علی حقیقی
. رمز موفقیت یک استارت‌آپ موفق آن است که روی یک ایده تمرکز کرده و آن را اجرا و پیاده‌سازی کند. نه اینکه با هر ایده‌ای که به وی پیشنهاد شود مسیر حرکت خود را تغییر دهد.
maryam
به نظر من ۳ نوع اطلاعات بد وجود دارد: ۱- تعریف و تمجید بی‌مورد ۲- حرف‌های گمراه کننده (وعده‌های سر خرمن، کُلی گویی، فرضیه‌های خیالی) ۳- ایده‌ها و نظرات مشتری
Amir Ganjkhani
در این مکالمه شما جمله «من همیشه صندوق پستی خود را کنترل می‌کنم» که یک جملۀ کلی هست را تبدیل به جملۀ «آخرین باری که کنترل صندوق پستی‌تان را از دست دادید کی بود؟» یعنی از حالت خیالی به سمت واقعیت هدایت کردید.
Mohsen
تا زمانیکه هدف خود را پیدا نکرده‌اید تمامی شلیک‌های شما کورکورانه است.
شهاب الدین عسگری
کارآفرینی و استارت‌آپ دریافت کنید. کاربران ایرانی برای این منظور کافی است عدد ۴۰۸ را به شمارۀ ۳۸۷۶۰۸۷-۰۹۳۷ تلگرام کنند
کاربر ۲۳۲۹۸۷۸
بدترین کاری که یک کارآفرین در شروع یک استارت‌آپ می‌تواند مرتکب شود آن است که از پاسخ‌های بد چشم‌پوشی کند و به چند تأیید بی‌پایه دلخوش نماید. رسالت یک کارآفرین موفق، کشف حقیقت است نه جمع کردن یک صندوق تعریف و تحسین دروغ.
hanieh

حجم

۲۱۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۲۱۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
۲۵,۰۰۰
۵۰%
تومان