بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب در فکر ذهن و روان نوجوانان چه می‌گذرد؟ | صفحه ۴ | طاقچه
کتاب در فکر ذهن و روان نوجوانان چه می‌گذرد؟ اثر سیداصغر ساداتیان

بریده‌هایی از کتاب در فکر ذهن و روان نوجوانان چه می‌گذرد؟

امتیاز:
۱.۵از ۲ رأی
۱٫۵
(۲)
تحقیقات نشان داده است که میزان حساسیت گیرنده‌های مواد مخدر در مرکز لذت تا سن ۲۳-۲۲ سالگی چند برابر بالغین است و به همین دلیل احتمال معتاد شدن افراد در صورت استفاده از مواد مخدر (از سیگار گرفته تا مواد توهم‌زا شادی آفرین و الکل) قبل از ۲۳ سالگی چندین برابر بعد از آن است (و متأسفانه شروع اکثر اعتیادها از همین دوران است).
seyed
صمیمیت بدون صداقت (در گفتار و رفتار) کلمه‌ای توخالی و گاهی نیرنگی بیش نیست. لازمه صداقت، خودشناسی (آگاهی از ضعف‌ها، نقص‌ها، قوت‌ها، آرزوها، ترس‌ها، آرزوها، احساسات و ...) و واقعیت‌نگری (و نه خیال‌پردازی و در رویا بودن) است و شخصی که به این مرحله از رشد نرسیده باشد، تقریباً بعید است که بتواند صادق باشد. در اینجا بایستی توجه داشت که صداقت، راستگویی و صراحت لهجه را نبایستی با گستاخی، بی‌حرمتی و تجاوز به حق و حقوق دیگران اشتباه گرفت.
seyed
اگر در زندگی احساس سعادتمندی و خوشبختی نمی‌کنیم، گناه ما جهل و نادانی است و همین بس که خدا به قلم، قسم یاد می‌کند. آمده‌ایم تا چراغ راهتان باشیم. بجای این‌که به تاریکی لعنت بفرستید، برخیزید و شمعی روشن کنید
seyed
راحت‌ترین راه برای توجیه بدبختی‌ها و مشکلاتمان (و شانه خالی‌کردن از بار مسئولیت)، محول کردن مسئولیت و مقصر دانستن دیگران است. اما در واقع امر، اکثر مشکلات، نابسامانی‌ها و ناراحتی‌هایی که برایمان پیش می‌آید، خود ما مسئول و مقصر هستیم.
seyed

حجم

۸۹۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۸۹۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۵۲,۰۰۰
۲۶,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱
...
۳
۴
صفحه بعد