بریده‌های کتاب اندیشه‌هایی در باب صلح هنگام حمله هوایی
کتاب اندیشه‌هایی در باب صلح هنگام حمله هوایی اثر ویرجینیا وولف

کتاب اندیشه‌هایی در باب صلح هنگام حمله هوایی

۵٫۰
(۱)
تجربه عجیبی است، دراز کشیدن در تاریکی و گوش سپردن به صدای اوج گرفتن یک زنبور سرخ، که هر لحظه ممکن است شما را رهسپار وادی مرگ نماید. صدایی که آرامش و توالی اندیشیدن در باب صلح را از هم می‌گسلد.
Mitra
تا زمانی که نتوانیم‌اندیشه صلح را در خود بارور کنیم ما- نه فقط این تَنِ آرمیده در این بستر بلکه میلیون‌ها تَنی که بعدها متولد خواهند شد- در تاریکی مشابهی دراز کشیده و به صدای خرخر مرگ بر فراز سر خود گوش خواهند سپرد؛ بیایید فکر کنیم تنها فعالیت مفیدی که می‌توانیم هنگامی که اسلحه‌ها بالای تپه تپ تپ تپ صدا می‌کنند و انگشت نور افکن ابرها را لمس می‌کند و این‌جا و آن‌جا، گاهی در نزدیکی، گاهی در دوردست‌ها بمبی فرو می‌افتد، انجام دهیم این است که پناهگاهی در برابر حمله هوایی ایجاد کنیم.
وحید
می‌شد به هر یک از این زندگی‌ها کمی نفوذ کرد، آن قدر که بشود این توهم را ایجاد کرد که تنها به یک ذهن وابسته نیستیم، بلکه می‌توانیم برای چند دقیقه خود را به جای دیگران بگذاریم و فکرشان را بخوانیم. می‌شد به یک زن رخت شوی، یک ناشر یا یک خواننده خیابانی تبدیل شد و چه چیز می‌تواند خوشایندتر و شگفت انگیزتر از این باشد که خط مستقیم شخصیت‌مان را کنار بگذاریم، راه کج کنیم و از جاده خاکی برویم که از میان بوته‌ها و تنه‌های ضخیم درختان به قلب جنگل حیوانات وحشی- سایر آدم‌ها را می‌گویم- می‌رسد؟
Faezeh
هیتلرها بواسطه برده‌ها هیتلر می‌شوند.
آترین🍃
پایانِ آخرین رمانِ خود به نام بین دو پرده نمایش،
آترین🍃
باید به مردان جوان کمک کنیم تا خود را از عشق به مدال و نشان‌ها رها کنند. باید فعالیت‌های افتخارآمیزتری برای آن‌ها فراهم کنیم تا بر آن غریزه جنگ طلبانه خویش، آن هیتلریسم ناخودآگاهشان غالب آیند.
Mitra
"زنان توانا"-این بانو آستور است که امروز صبح در تایمز سخنرانی می‌کرد-"در فرودست نگاه داشته شده‌اند زیرا هیتلریسمی ناخودآگاه در قلب مردان وجود دارد. "یقیناً ما تضعیف شده‌ایم. ما امشب هردو به یک اندازه محبوسیم، مردان‌مان در هواپیماهایشان، زنان‌مان در خانه‌هایشان.
Mitra
بالا در آسمان، مردان جوان انگلیسی و آلمانی با یکدیگر می‌جنگند. مدافعین مرد هستند، مهاجمین [نیز] مرد هستند. سلاحی به زنان برای جنگیدن با دشمن و یا حتی دفاع از خود داده نشده است. او باید امشب بی‌سلاح بخوابد.
Mitra
تا زمانی که نتوانیم‌اندیشه صلح را در خود بارور کنیم ما- نه فقط این تَنِ آرمیده در این بستر بلکه میلیون‌ها تَنی که بعدها متولد خواهند شد- در تاریکی مشابهی دراز کشیده و به صدای خرخر مرگ بر فراز سر خود گوش خواهند سپرد
Mitra

حجم

۱۰۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۱۰۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد