بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب الفبای تغییر (می‌خواهم تغییر کنم) | طاقچه
کتاب الفبای تغییر (می‌خواهم تغییر کنم) اثر علی شمیسا

بریده‌هایی از کتاب الفبای تغییر (می‌خواهم تغییر کنم)

نویسنده:علی شمیسا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۱۵ رأی
۳٫۶
(۱۵)
قدری ظریف شو و این قواعد و قانون‌های ساده را در سبک و شیوۀ زندگی جدیدت پیاده کن.
S
عده‌ای تغییر، عزت‌نفس و اعتمادبه‌نفس خود را از ارث پدری، عده‌ای از پز خانوادگی، عده‌ای از زیبایی جسمی‌شان، اما بهتر است تغییر، عزت‌نفس و اعتمادبه‌نفست را از عشق به هستی و کائنات بگیری! تغییر، عزت‌نفس و اعتمادبه‌نفس واقعی اینجاست.
sepid
۱. چند خصوصیت منحصر به فرد خود را نام ببر! ۲. فرق تافتۀ جدا بافته با منحصر به فرد بودن را برای خود روشن کن! ۳. چه دانش‌ها و مهارت‌ها را باید یاد بگیری تا شاخص‌تر شوی؟
Peyvand
فکر می‌کنی آن داروهای روانگردان تو را تغییر می‌دهند. درصورتی‌که آن‌ها فقط شیمی خون تو را کم و زیاد می‌کنند، شناخت و ذهن بیمار تو را نمی‌تواند دستکاری کنند، درصورتی‌که تو برای تغییر خود، بایستی شناخت خود را دستکاری و ترمیم و تغییر بدهی! پناه آوردن افراطی به داروها برای درمان روانپریشی‌ها. خود فریبی است که خیلی‌ها به‌علت ناآگاهی به خورد خود می‌دهند.
دهقان غذاخوار
۱. نمادها و نشانه‌های جبر را در زندگی خود شناسایی کن! ۲. از امروز از تمام افعال مثبت (مثل من می‌توانم و...) پررنگ استفاده کن! ۳. با خود پیمان ببند که من خالق سرنوشت خودم هستم و این جمله را باور کن!
Peyvand
پس بدان، با فرض اینکه زخمی حرف‌ها و نگاه‌های دیگران هستی، با این‌همه حرف‌ها، آن‌ها را به خود و اعمالشان واگذار کن! بگذار و بگذر. زخم‌های درونی دوران کودکی‌ات را باز نگذار! این مسئله را جدی بگیر! اگر دیگران را نبخشی، بهای سنگینی را باید در ذهنت بپردازی!
nagh2018
، هر انسانی را چون فرصتی بدان که می‌تواند چند سطح تو را بالا بکشد. آنها را همیشه رعایت کن، خودباوری تو در این ادبیات بهتر شکل می‌گیرد. مردم‌داری بالغانه را سکۀ رایج زندگی خودت قرار بده
nagh2018
بایستی عادات منفی‌ات را شناسایی کنی و به تغییر به‌عنوان پروژۀ کوتاه‌مدت هم نگاه نکنی، بلکه به‌مثابه یک پروسه به آن نگاه کنی، چراکه گاهی لازم است چند سال روی ذهن و عاداتمان خودکاوی کنیم تا راه تعادل روان‌شناختی را پیدا کنیم.
mehran
به‌دنبال متهم هم نگرد، دیگر فایده ندارد، اضطراب، غم و غصه و دلشوره و ترس از آینده تو را فرا می‌گیرد، زخم‌هایت بیشتر به درد می‌آیند، فکر می‌کنی آن داروهای روانگردان تو را تغییر می‌دهند. درصورتی‌که آن‌ها فقط شیمی خون تو را کم و زیاد می‌کنند، شناخت و ذهن بیمار تو را نمی‌تواند دستکاری کنند، درصورتی‌که تو برای تغییر خود، بایستی شناخت خود را دستکاری و ترمیم و تغییر بدهی!
mehran
شما اگر بتوانید با صبر و تأمل، خیلی آرام، این قوانین را در رفتارهای فردی خود رعایت کنید، شیوۀ ارتباط با کودک درونتان و همچنین با مردم بهتر و بهتر می‌شود و وقتی شما در هراس و نگرانی نباشید، طبیعی است که می‌توانید دست به ابراز وجودهای منطقی بزنید و حرف مردم را برای خود یک فوبیا نکنید یا وقتی شما خود را ملزم به راضی کردن دیگران نکنید، به‌مرور خودتان برای خودتان مهم می‌شوید و بیشترین وقت را برای کودک درونتان می‌گذارید. هر قانون جزئی از وجود شما را مورد هدف قرار می‌دهد تا به‌عنوان یک جزء از یک پازل، آن را ترمیم یا اصلاح کنید.
mehran

حجم

۲۷۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۱۹ صفحه

حجم

۲۷۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۱۹ صفحه

قیمت:
۷۵,۹۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد