بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب پنجره‌ی چوبی | صفحه ۸ | طاقچه
کتاب پنجره‌ی چوبی اثر فهیمه پرورش

بریده‌هایی از کتاب پنجره‌ی چوبی

نویسنده:فهیمه پرورش
امتیاز:
۴.۴از ۲۳۳ رأی
۴٫۴
(۲۳۳)
- به خاطر کینه ای که به دلم راه داده بودم، تصمیم گرفتم خودم رو تنبیه کنم. قرار نبود من هم مثل اون باشم. یه جای کارم اشکال داشت که خواسته بودم تسویه حساب شخصی کنم. - ولی شما که این کار رو نکرده بودین. خودتون رو قصاص قبل از جنایت کردین؟ - اگه آدم خودش رو قصاص قبل از جنایت کنه، اونوقت دیگه جنایتی اتفاق نمی افته!
saqqa
- هر وقت شما رو دیدم، داشتین مطالعه می کردین، خسته نمی شین؟ - مگه ماهی از آب خسته می شه؟ - چه جالب! یعنی شما با کتاب زنده اید؟ - طبیعتاً، کتاب از رکود ذهن و فسیل شدن آدم جلوگیری می کنه! آدم رو به جریان میندازه. درحالی که جسم آدم مجبوره یه جا ثابت بمونه؛ فکر و روح آدم رو پویا می کنه. احساس سکون و مرداب بودن به آدم دست نمی ده... .
Parinaz
- هر وقت شما رو دیدم، داشتین مطالعه می کردین، خسته نمی شین؟ - مگه ماهی از آب خسته می شه؟ - چه جالب! یعنی شما با کتاب زنده اید؟ - طبیعتاً، کتاب از رکود ذهن و فسیل شدن آدم جلوگیری می کنه! آدم رو به جریان میندازه. درحالی که جسم آدم مجبوره یه جا ثابت بمونه؛ فکر و روح آدم رو پویا می کنه. احساس سکون و مرداب بودن به آدم دست نمی ده...
کاربر ۴۲۰۴۸۶۹
این روزها مردان بسیجی همه راهی جبهه بودند و زنان بسیجی پشت جبهه سنگرها را حفظ می کردند. با خودم می اندیشیدم افکار امام چقدر بلند است. او مدت ها قبل از جنگ، فرمان تشکیل ارتش بیست میلیونی را صادر کرده بود و ما حالا لزوم تشکیل بسیج را با گوشت و پوست حس می کردیم.
bh
امام در جواب تحریم اقتصادی گفتند: «ما فرزند محرم و رمضانیم» و مردم در تأیید حرف امام پنج روز روزۀ سیاسی اعلام کردند.
bh
وطن مثل مادر آدمه. هر چه قدر هم که مریض حال و از پا افتاده باشه، بازم برات عزیزه!
آیه
وقتی قراره یه انقلاب اتفاق بیفته، خب باید همه چیز عوض بشه
آیه
اما در درون از این که تا این حد از آن ها دورم، احساس سرشکستگی می کردم. وقتی من به دنبال مدل مو و لباس بودم، بقیه چه قدر مطالعه کرده بودند.
آیه
هر وقت شما رو دیدم، داشتین مطالعه می کردین، خسته نمی شین؟ - مگه ماهی از آب خسته می شه؟
آیه
هرکس مسؤل رفتار خودشه. فقط آدم های ضعیف همیشه خودشونو تبرئه می کنن و دیگران رو مقصر اشتباهاتشون می دونن.
gomnam🌸

حجم

۲۴۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۵۱ صفحه

حجم

۲۴۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۵۱ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
۷,۵۰۰
۵۰%
تومان