بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب اثر مرکب (خلاصه کتاب) | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب اثر مرکب (خلاصه کتاب) اثر دارن هاردی

بریده‌هایی از کتاب اثر مرکب (خلاصه کتاب)

۴٫۴
(۶۰۹)
وقتی سفینه شاتل از زمین پرتاب می‌شود، چند دقیقه اول بیشترین میزان سوخت را مصرف می‌کند، چون باید بر جاذبه زمین غلبه کند. اما همین که از جو زمین خارج شد و داخل مدار قرار گرفت، بدون سوخت هم به حرکتش ادامه می‌دهد. عادت‌ها و روش‌های قدیمی هم دقیقا از قانون تکانه پیروی می‌کنند. آنها دوست دارند تا در همان وضعیت باقی بمانند. کافی است تا این حس تمایل را بشکنید و یک رفتار مثبت جایگزین آن کنید.
milad
هر چیزی که خیلی واضح آن را تصور کنید و از صمیم قلب بخواهید و باورش کنید و برای رسیدن به آن اشتیاق داشته باشید، قطعا برایتان اتفاق خواهد افتاد.
مهسا
به زندگی خودتان در پنج سال گذشته نگاه کنید. آیا از آن راضی هستید؟ به جایگاهی که می‌خواستید رسیده‌اید؟ عادت‌های بدتان را ترک کرده‌اید؟ به تناسب اندام رسیده‌اید؟ سبک زندگی مطلوب و درآمد کافی دارید؟ آیا سالم هستید؟ آیا روابطتان مملو از عشق است؟ اگر نه چرا؟ جواب ساده و بسیار مهم است: انتخاب‌های شما. الان زمان آن است که اجازه ندهید ۵ سال بعدی زندگی‌تان هم این طوری بگذرد.
رضا خدابنده‌لو
به روابطتان نگاهی بیندازید و مطمئن شوید برای افراد سه دقیقه‌ای، ۳ ساعت زمان نمی‌گذارید.
hosna
در حالی که انگشتنتان آغشته به نمک چیپس است نگویید که سالم زندگی می‌کنید.
Aysan
امروز زمان انتخاب‌های قدرتمند شماست.
𝑁𝑎𝑧𝑎𝑛𝑖𝑛
همه ما در شرایط یکسان به دنیا آمده‌ایم و اگر یکی رونالدو بازیکن مشهور فوتبال می‌شود و دیگری هرگز شناخته نمی‌شود، به دلیل انتخاب‌های آنهاست. هر انتخاب، رفتاری را آغاز می‌کند که در بلند مدت تبدیل به عادت ما می‌شود. هر تصمیم و انتخاب، حتی کوچک و بی‌اهمیت مسیر زندگی شما را تغییر می‌دهد.
سیتا ^-^
اگر اضافه وزن دارید، لازم نیست کفش ورزشی بخرید، در یک باشگاه خیلی خوب ثبت نام کنید و معلم خصوصی بگیرید. نه، کافی است یک حرکت خیلی ساده مثل دراز نشست انتخاب کنید و هر روز فقط آن را انجام دهید.
Amir Ali
قبل از هر چیزی دقت کنید که اثرمرکب غول چراغ جادو نیست که یک شبه همه چیز را تغییر دهد، بلکه دقیقا با تغییرات خیلی ساده و کوچک شروع می‌شود و ادامه دادن آن است که تغییر خیلی بزرگی در زندگی به وجود می‌آورد. بگذارید با یک مثال توضیح دهم: فرض کنید یک هواپیما از لس آنجلس به سمت نیویورک در حال پرواز است، دماغه این هواپیما تنها ۱٪ انحراف دارد که تنها به وسیله دستگاه‌های مخصوص مشخص می‌شود و در ظاهر اصلا مشخص نیست. در نهایت چه اتفاقی برای این پرواز می‌افتد؟ هواپیما با اختلاف ۲۴۱ کیلومتری نسبت به نیویورک فرود می‌آید. شما هم دقیقا مانند هواپیما هستید، اگر تنها یک درجه مسیرتان را تغییر دهید از مسیر هدفتان در زندگی خارج می‌شوید.
mohammad
معمولا اخبار ناگوار و ترسناک خیلی سریع بین مردم پخش می‌شود اما برای اخبار مثبت به دنبال دلیل می‌گردیم. مثلا فکر کنید که یک تصادف ناگوار در جاده رخ داده است، ترافیک وحشتناکی ایجاد شده و شما بیش از ۴۰ دقیقه در ترافیک مانده‌اید. به نظر شما علت ترافیک چیست؟ تصادف؟ نه! ماشین‌هایی که در حال عبور هستند و برای دیدن صحنه تصادف سرعتشان را کم کرده یا حتی می‌ایستند. حالا اگر به جای تصادف صحنه زیبای غروب خورشید بود چه طور؟
Aysan

حجم

۴۰٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

حجم

۴۰٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان