بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب چگونه یک فرد را مثل یک کتاب بخوانیم؟ | طاقچه
کتاب چگونه یک فرد را مثل یک کتاب بخوانیم؟ اثر جرالد آی. نیرنبرگ

بریده‌هایی از کتاب چگونه یک فرد را مثل یک کتاب بخوانیم؟

۳٫۶
(۴۴)
زیگموند فروید می‌نویسد: ((ضمیر ناخودآگاه انسان‌ها قادر است نسبت به ضمیر ناخودآگاه شخص دیگر عکس‌العمل نشان دهد، بدون اینکه آن فکر خاص از ضمیر هوشیار و خودآگاه خود فرد عبور کند)).
Amin 13
" ما برای همکاری کردن متولّد شده‌ایم همانطور که پاها، دست‌ها، پلک‌ها همه با هم اینگونه‌اند."
کاربر 𝕏
ما با ارزیابی‌های بیشتر متوجه شدیم که زبان غیرکلامی قابل اعتمادتر از کلام اشخاص است.
hassan fatemi
"مراقب کسی باش که موقع خندیدن شکم‌اش تکان نمی‌خورد - کنایه از اینکه مراقب حرکات و رفتارش است". ضـرب‌المثـل کانتـونـی
دختر پاييزي
" توداری، حالتی که نه تنها نشان‌دهنده‌ی دفاع بلکه جرأت است. "
sama
عموماًافرادیکه تند راه می‌روند و همزمان دست‌هایشان را آزادانه و محکم در دو طرف حرکت می‌دهند، افرادی هستند هدفدار و دنباله رومقاصدشان؛ در حالیکه اشخاصی که از روی عادت موقع راه‌رفتن دستانشان را حتی در هوای گرم در جیب می‌گذارند ممکن است شخصیت مرموزی داشته باشند یا شاید طرفدار شرارت بوده و بدشان نیاید که مردم را ناراحت و آزرده کنند.
یکتا
" یادگیری از طریق مطالعه کتب حاصل می‌شود؛ اما یک نوع یادگیری بسیار پیچیده‌تر، شناخت این جهان است که تنها از طریق خواندن (درک) انسان‌ها حاصل می‌آید، البته خواندن انواع مختلف آنها "
hassan fatemi
" چشمان انسانها به اندازه زبان آنها صحبت می ‌کند با این مزیت که مفهوم باز و بسته ‌شدن چشم‌ها نیاز به هیچ دیکشنری ندارد و در کل دنیا قابل فهم است. " راف والــد و امـــرســون
sama
. طرز ایستادن محکم و مغرورانه‌ی شخصی که از اهداف و مسیر زندگی‌اش آگاه است و تا کنون کارهای زیادی انجام داده، نشان از داشتن اعتماد به نفس دارد. شاید به همین خاطر باشد که اغلب به نوجوانان توصیه می‌کنیم که راست و محکم بایستند
هدی✌
«مراقب خنده‌های مستطیل ‌شکل باشید». او این اصطلاح را به خنده‌هایی نسبت به می‌دهد که خیلی از ما برای مؤدب جلوه‌کردن از آن استفاده می‌کنیم. در این نوع لبخند، لبها کاملاً به عقب کشیده شده و شکل مستطیل را ایجاد می‌کنند. این لبخند عمقی ندارد و زمانی‌که فرد قصد تظاهر به خوشحال بودن را داشته و یا آمادگی اتفاقی را ندارد، اینگونه لبخند می‌زند.
sama

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۶ صفحه

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۶ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۸صفحه بعد