بریده‌های کتاب رازهایی درباره زنان
کتاب رازهایی درباره زنان اثر باربارا دی‌آنجلیس

کتاب رازهایی درباره زنان

چگونه زن زندگی خود را دیوانه سازید: ۱. با او حرف نزنید. ۲. به صحبت‌هایش گوش نکنید و نیازهایش را نادیده بگیرید. ۳. در مقابل او شورش کنید. ۴. هرگز به او آسایش‌خاطر و آرامش خیال ندهید. ۵. با زن‌های دیگر لاس بزنید. ۶. از او فاصله بگیرید. ۷. از او انتقاد کنید. ۸. مبهم، ناواضح و دو پهلو صحبت کنید. 9. فراموشکار باشید و کارها را به تعویق بیاندازید. ۱۰. به او بی‌توجهی نشان دهید. ۱۱. از افکار و احساسات خود چیزی به او نگویید.
معراج
سه نیاز پنهان زن‌ها: ۱ ـ زن‌ها نیاز دارند احساس امنیت کنند. ۲ ـ زن‌ها نیاز دارند احساس پیوند و ارتباط کنند. ۳ ـ زن‌ها نیاز دارند به آن‌ها احترام گذاشته شود.
hossein.s.vishkaei
گاهی اوقات، ما زن‌ها نیز خودمان را به درستی درک نمی‌کنیم. و نمی‌دانیم که چرا این طور هستیم. چه برسد به شما مردها!
plato
آموختن دربارهٔ آنچه برایتان اهمیت دارد شما را قوی‌تر می‌سازد نه ضعیف‌تر.
plato
پیش از هر چیز، این کتاب بیشتر برای شما زن‌ها نوشته شده است تا بخوانید. این کتاب فقط برای این نوشته نشده است که به مردها در این زمینه کمک کند، این کتاب دعوتی است از شما زن‌ها که خودتان را بهتر بشناسید. چرا که سرانجام خود شما نیز به درستی تمامی احساسات خود را به خوبی درک نمی‌کنید. دلایل رفتارها و واکنش‌های خود را نمی‌فهمید، و نمی‌دانید چرا چنین نیازهایی را دارید و چرا نمی‌توانید به راحتی این بخش‌های وجودی خود را به مردهای زندگی‌تان ابراز کنید.
plato
مردان عزیز: چرا ما زنها می‌خواهیم شما بگویید دوستمان دارید یا احساسات‌تان را با ما درمیان بگذارید. یا از کارهای ما تشکر کنید یا برای با ما بودن وقت بگذارید، یا بسیاری از چیزهای دیگری که در فهرست خواسته‌های ما زنها از شما مردها وجود دارد؟ این خواسته‌ها به منظور کنترل کردن شما یا پیش بردن حرف خودمان نیستند. این خواسته‌ها تنها به ما احساس امنیت می‌دهند. و هنگامی که ما زنها احساس امنیت می‌کنیم همسر بهتری برای شما خواهیم بود و احساس رضایت بیشتری نیز از خودمان خواهیم داشت.
فاطمه
آنچه زن‌ها دوست دارند مردها بدانند: زن‌ها عاشق آن هستند که زیبایی، ارتباط و عشق بیافرینند.
خواندن و عمل با هم
«من مردها را دوست دارم.»
plato
آنچه زن‌ها دوست دارند مردها بدانند: تعهد واقعی یک حلقهٔ ازدواج، عقدنامه یا سند ازدواج یا سال‌هایی نیست که با یکدیگر زندگی کرده‌اید. بلکه رفتار شماست در یک یک روزهای زندگی‌تان، با فردی که دوستش دارید.
دکتر
این کتاب، همانی است که زن‌ها همواره انتظار انتشار آن را می‌کشیدند.
plato

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۶۸۶ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۶۸۶ صفحه

قیمت:
۹۹,۹۰۰
۴۹,۹۵۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۱۴صفحه بعد