بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب فاطمیون: زندگینامه و حکایت‌های شنیدنی از چهل شهید لشکر فاطمیون | صفحه ۴ | طاقچه
کتاب فاطمیون: زندگینامه و حکایت‌های شنیدنی از چهل شهید لشکر فاطمیون اثر گروه نویسندگان

بریده‌هایی از کتاب فاطمیون: زندگینامه و حکایت‌های شنیدنی از چهل شهید لشکر فاطمیون

۵٫۰
(۹)
شهید علیرضا توسلی ملقب به ابوحامد فرمانده و بنیانگذار فاطمیون متولد سال ۱۳۴۱ شمسی از رزمندگان جهاد مقدس افغانستان و فارغ‌التحصیل جامعه‌المصطفی بود که با ایده و انگیزه‌ی «اسلام مرز ندارد» در دوران ۸ سال دفاع مقدس انقلاب اسلامی و جنگ‌های حملات رژیم صهیونیستی در ایران و لبنان حضور داشت.
یا صاحب الزمان
حرفی که استاد رحیم‌پور ازغدی در تشییع فرمانده این لشکر گفت و مسئولیت نیروهای خودجوش حزب‌اللّهی و سپاه و بسیج را سنگین کرد: شیعیان افغانستان فارغ از شایستگی‌های شیعیان یمن، لبنان و عراق و... به دلیل ویژگی‌های ذاتی خود، شکل‌دهنده‌ی نقشه‌ی آینده‌ی خاورمیانه خواهند بود.
یا صاحب الزمان
(فاطمه) زنی که افتخار خاندان وحی [است] و چون خورشیدی بر تارک اسلام عزیز می‌درخشد، زنی که فضائل او هم‌طراز فضایل بی‌نهایت پیغمبر اکرم (ص) و خاندان عصمت و طهارت بود.
یا صاحب الزمان
حضور فاطمیون در سوریه حامل این پیام است که برای اسلام، مرزهای جغرافیایی معنایی ندارد و هر جا مسلمانان و محبان اهل بیت: در خطر باشند، باید به یاری آنان شتافت. اما هسته‌ی اولیه شکل‌گیری فاطمیون، مجاهدین افغانستانی پیرو امام خمینی (ره) بودند که در جهاد این کشور علیه شوروی سهم بسزایی داشتند.
یا صاحب الزمان
شاید برخی ندانند که رزمندگان مجاهد افغانی نزدیک به دو هزار شهید در دفاع مقدس تقدیم کردند.
یا صاحب الزمان
علامه امینی پس از سالها مطالعه و تحقیق می‌فرمود: «هرکس که محبت مادرسادات را در دل داشته باشد می تواند ایشان را با لفظ «مادر» صدا نماید.»
یا صاحب الزمان
همواره مهر بودی و آبان نداشتی دریای بی‌کرانه که پایان نداشتی ای چهار فصل زندگی‌ات، عاشقانه سبز گل بودی و بهار، بیابان نداشتی ای از جهان رها و گرفتار درد عشق جز وصل دوست چاره و درمان نداشتی امروز صبح به من گفت زندگی کاری به کار عالم امکان نداشتی با ما بگو حقیقت پنهان خویش را آری «خودی» همیشه نمایان نداشتی در لحظه‌های عاشقی‌ات، نیمه‌های شب آیا تو از بهشت فراخوان نداشتی؟
عاشق شهادت
اسرائیل غده‌ی سرطانی است.
یا صاحب الزمان
مأموریت اصلی آن‌ها، دفاع از حرم و اماکن متبرکه و مأموریت ثانویه آن مبارزه با ظلم علیه شیعیان و مسلمانان در سراسر جهان است.
یا صاحب الزمان
چون الان کامپیوتر هست و ارتباطات قوی؛ و لذا وقتی که عکس‌های این شهدای حرم منتشر می‌شود داعش و طالبان به سرعت آن‌ها را شناسایی می‌کنند و سریع به سراغ خانواده‌هایشان می‌روند و وقتی که خانواده‌های این شهدا به دست آن‌ها (داعش و طالبان) اسیر می‌شوند بدترین اتفاق‌هایی که در فکرتان است منتظر آن‌هاست. آن‌ها همه چیز دارند کامپیوتر و امکانات و اگر ما دست آن‌ها بیفتیم مشکلات وحشتناکی در انتظار ماست. آن‌ها زمین و خانواده‌ها و همه دار و ندار شهدای افغان را در افغانستان مصادره می‌کنند و زن و فرزندشان به اسیری می‌برند. به شدت خانواده‌های شهدای افغانی مدافع حرم در فشار و خطر هستند و بسیار نیز مظلوم‌اند.
bookman:)

حجم

۵۷۹٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۹۵ صفحه

حجم

۵۷۹٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۹۵ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
...
۳
۴
صفحه بعد