بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب فاطمیون: زندگینامه و حکایت‌های شنیدنی از چهل شهید لشکر فاطمیون | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب فاطمیون: زندگینامه و حکایت‌های شنیدنی از چهل شهید لشکر فاطمیون اثر گروه نویسندگان

بریده‌هایی از کتاب فاطمیون: زندگینامه و حکایت‌های شنیدنی از چهل شهید لشکر فاطمیون

۵٫۰
(۹)
روحانی والامقام، محمد مهدی مالامیری کجوری در خرداد سال ۱۳۶۴ در شهر مقدس قم در خانواده‌ای مذهبی، علمی و روحانی چشم به جهان گشود، در دروس ابتدایی و راهنمایی همیشه شاگرد ممتاز بود و پس از گرفتن سیکل وارد حوزه‌ی علمیه‌ی قم شد
یا صاحب الزمان
برخی لقب‌های حضرت زهرا (س) که در روایات دانشمندان آمده بدین شرح است: ۱ ـ سیده: بانو. ۲ ـ انسیه حوراء: انسان بهشتی. ۳ ـ نوریه: موجودی از حقیقت نوری. ۴ ـ حانیه: دلسوزی فرزندان. ۵ ـ عذراء: دوشیزه. ۶ ـ کریمه: بزرگوار. ۷ ـ رحیمه: با محبت و مهربان. ۸ ـ شهیده: شهید شده، گواه. ۹ ـ عفیفه: پاکدامن. ۱۰ ـ قانعه: قانع، کم‌توقع. ۱۱ ـ رشیده: کامل. ۱۲ ـ شریفه: شرافتمند. ۱۳ ـ حبیبه: دوست و با محبت. ۱۴ ـ محترمه: مورد احترام. ۱۵ ـ صابره: پایدار. ۱۶ ـ سلیمه: سالم، اهل سازش، بی‌عیب و نقص. ۱۷ ـ مکرمه: بزرگوار و گرامی. ۱۸ ـ صفیه: برگزیده. ۱۹ ـ عالمه: دانشمند. ۲۰ ـ علمیه: دانا. ۲۱ ـ معصومه: بی‌گناه. ۲۲ ـ مغصوبه: کسی که حقش غصب شده. ۲۳ ـ مظلومه: ستمدیده. ۲۴ ـ منصوره: یاری‌شده. ۲۵ ـ جمیله: زیبا. ۲۶ ـ جلیله: بزرگ. ۲۷ ـ معظمه: گرامی و...
یا صاحب الزمان
امام صادق (ع) فرمود: فاطمه (س) را «محدثه» می‌گویند، زیرا فرشته‌ها از آسمان پایین می‌آمدند و به او ندا می‌دادند، همان‌گونه که به مریم دختر عمران ندا داده می‌شد.
یا صاحب الزمان
از حضرت صادق (ع) پرسیدند: به چه مناسبت حضرت را «زهرا» نامیده‌اند؟ فرمود: بدان جهت که خداوند آن حضرت را از عظمت خود آفرید.
یا صاحب الزمان
پیامبر اکرم (ص) به حضرت فاطمه (س) فرمود: آیا می‌دانی چرا اسم تو را «فاطمه» نهاده‌اند؟ عرض کرد: خودتان بفرمایید سبب این نام چیست؟ پیامبر اکرم (ص) فرمود: سبب این است که خدای تعالی فاطمه (س) و شیعیان او را از آتش روز قیامت منقطع و دور نگه داشته است.
یا صاحب الزمان
حوزه و دانشگاه مکمل هم هستند.
یا صاحب الزمان
رضا و با نام مستعار فاتح در سال ۱۳۶۵ در مشهد به دنیا آمد.
یا صاحب الزمان
وقتی فاطمه‌ی زهرا (س) به دنیا آمد نوری در آسمان‌ها پدیدار شد که فرشتگان قبل از آن چنین نوری را ندیده بودند. همین که فهمیدند آن نور به برکت تولد صدیقه‌ی طاهره، فاطمه‌ی زهرا (س) پدید آمده همه به همدیگر ولادت آن بانوی معظمه را تبریک و تهنیت می‌گفتند، و حوریان بهشتی هم به همدیگر تبریک می‌گفتند.
یا صاحب الزمان
«حجت‌الاسلام علی تمام‌زاده» با نام جهادی «ابوهادی» از روحانیون حاضر در تیپ فاطمیون بود. این رزمنده‌ی ایرانی لشکر فاطمیون درس طلبگی را از ۱۸ سالگی آغاز کرد و سال‌های آخر زندگی خود را در جبهه‌های سوریه گذراند.
یا صاحب الزمان
پیامبر (ص) بارها گفت: هر زمانی که شوق بهشت و نعمت‌های آن بر من ایجاد می‌شود، فاطمه را می‌بوسم و نسیم بهشت را از او استشمام می‌کنم. هر وقت که پیامبر اسلام (ص) این کار را می‌کرد، می‌گفت: فاطمه (س) فرشته‌ای است به صورت انسان.
یا صاحب الزمان

حجم

۵۷۹٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۹۵ صفحه

حجم

۵۷۹٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۹۵ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان