بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب فاطمیون: زندگینامه و حکایت‌های شنیدنی از چهل شهید لشکر فاطمیون | طاقچه
کتاب فاطمیون: زندگینامه و حکایت‌های شنیدنی از چهل شهید لشکر فاطمیون اثر گروه نویسندگان

بریده‌هایی از کتاب فاطمیون: زندگینامه و حکایت‌های شنیدنی از چهل شهید لشکر فاطمیون

۵٫۰
(۹)
تا اولاد فاطمه (س) زنده‌اند، اجازه نمی‌دهند که دشمنان به مقدسات اسلام تجاوز کنند و مقدرات مسلمین را به دست یهود و اسرائیل بسپرند. ای فاطمیین! به داد اسلام برسید.
مادربزرگ علی💝
شهید علیرضا توسلی ملقب به ابوحامد فرمانده و بنیانگذار فاطمیون متولد سال ۱۳۴۱ شمسی از رزمندگان جهاد مقدس افغانستان و فارغ‌التحصیل جامعه‌المصطفی بود که با ایده و انگیزه‌ی «اسلام مرز ندارد» در دوران ۸ سال دفاع مقدس انقلاب اسلامی و جنگ‌های حملات رژیم صهیونیستی در ایران و لبنان حضور داشت. او از رزمندگان دوران جهاد در افغانستان و بر ضد طالبان بود که سال‌ها پیش، به همراه خانواده‌ی خود به ایران مهاجرت کرد و در مشهد مقدس زندگی می‌کرد. با شروع جریانات سوریه و کشتار مردم مظلوم این سرزمین و هتک حرمت به حرمین اهل بیت:، راهی سوریه شد. با دوستانش یگان فاطمیون را تشکیل دادند و به حفاظت از حرمین و مبارزه با گروهک‌های تکفیری مشغول شدند.
مادربزرگ علی💝
چه می‌شود روزی سوریه امن و امان شود و کاروان راهیان نور مثل شلمچه و فکه به سمت حلب و دمشق راه بیفتد. فکرش را بکن، راه می‌روی و راوی می‌گوید: اینجا قتلگاه شهید رسول خلیلی است، یا اینجا را که می‌بینی همان جایی است که مهدی عزیزی را دوره کردند و شروع کردند از پایش زدند تا... شهید شد. یا مثلاً اینجا همان جایی است که شهید حیدری نماز جماعت می‌خواند، شهید بیضایی بالای همین صخره نیروها را رصد می‌کرد و کمین خورد. شهید شهریاری را که می‌شناسید، همین‌جا با لهجه‌ی آذری برای بچه‌ها مداحی می‌کرد، یا شهید مرادی آخرین لحظات زندگی‌اش را اینجا در خون خودش غلتیده بود، یا شهید حامد جوانی اینجا عباس‌وار پر کشید. خدا بیامرزد شهید اسکندری را همین‌جا سرش بالای نیزه رفت و شهید جهاد مغنیه در این دشت با یارانش پر کشید.
یا صاحب الزمان
تا اولاد فاطمه (س) زنده‌اند، اجازه نمی‌دهند که دشمنان به مقدسات اسلام تجاوز کنند و مقدرات مسلمین را به دست یهود و اسرائیل بسپرند. ای فاطمیین! به داد اسلام برسید
یا صاحب الزمان
اصلاً چه مبلغی می‌تواند با فدا کردن جان انسان برابری کند؟!
F313
اهل افغان شدم آقا چو به میدان دیدم رخ نهادی به رخ خونی افغانی‌ها
یا صاحب الزمان
مصطفی صدرزاده با نام جهادی «سید ابراهیم» فرمانده گردان عمار از لشکر فاطمیون در سوریه بود. او که به شهید ابراهیم هادی بسیار علاقه داشت در عاشورای ۱۳۹۴ توسط نیروهای تکفیری به جمع دوستان شهیدش پیوست.
یا صاحب الزمان
پیامبر (ص) فرمود: آیا راضی و خشنود نمی‌شوی از اینکه تو پیشوا و مقتدای زنان دو جهان باشی؟ فاطمه (س) عرض کرد: ای پدر! پس مریم دختر عمران چگونه است؟ پیامبر (ص) فرمود: او پیشوای زنان زمان خود است و تو بی‌بی و پیشوای زنان عالم هستی. قسم به خدا، همسر تو آقاست؛ هم در دنیا و هم در آخرت.
یا صاحب الزمان
علی (ع) برای علی شدن به فاطمه (س) محتاج بود و فاطمه (س)هم برای فاطمه شدن به علی (ع)
یا صاحب الزمان
وقتی که عکس‌های این شهدای حرم منتشر می‌شود داعش و طالبان به سرعت آن‌ها را شناسایی می‌کنند و سریع به سراغ خانواده‌هایشان می‌روند و وقتی که خانواده‌های این شهدا به دست آن‌ها (داعش و طالبان) اسیر می‌شوند بدترین اتفاق‌هایی که در فکرتان است منتظر آن‌هاست.
یا صاحب الزمان

حجم

۵۷۹٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۹۵ صفحه

حجم

۵۷۹٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۹۵ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
۷,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۴صفحه بعد