بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب رویایی که من داشتم | طاقچه
کتاب رویایی که من داشتم اثر ناهید گلکار

بریده‌هایی از کتاب رویایی که من داشتم

نویسنده:ناهید گلکار
انتشارات:نشر داستان
امتیاز:
۳.۷از ۸۸ رأی
۳٫۷
(۸۸)
نگاهم به ماشین افتاد که از قسمت جلو تا نیمه رفته بود زیر کامیون. حالا بیشتر به عمق فاجعه پی بردم تا چشم کار می‌کرد، ماشین وایساده بود. پلیس به مردم دستور می‌داد که پراکنده بشن. همون موقع آمبولانس رسید. من همون طور دنبال مامان و بابام می‌گشتم. هنوز فکر می‌کردم الان اونا هراسون میان بالای سر من و می‌بینن که چقدر صدمه دیدم و دلشون به حالم می‌سوزه، که دیدم پیکر خون‌آلود اونا رو گذاشتن روی برانکارد. بدون اینکه بتونم صورت اونا رو ببینم، کردنشون تو آمبولانس و با خودشون بردن.
•سآرا •
. خدا به من و تو احتیاج نداره، این ما هستیم که به خاطر خودمون باید بهش نزدیک بشیم. اوه، مثل‌این‌که زیاد حرف زدم. معذرت می‌خوام...»
nila
می‌ترسم دل به کسی یا چیزی ببندم، که ممکنه از دستش بدم...»
بهناز
ما بی‌صدا عشقی رو به هم ابراز کرده بودیم که خودمون هم انتظارشو نداشتیم.
ARASTEH
حیات‌شون بی‌ادعا بودن، الان هم توقعی از ما ندارن... ولی این منم که دلم می‌سوزه برای اونایی که به اون پاکی و خلوص، جلوی دشمن وایستادن و جونشون رو در این راه دادن... دلم می‌سوزه... قصه‌های واقعی زیادی هست! ولی متأسفانه نسل شما حتی متنفر از شنیدن اون هستین! هر جا حرفی از اونا می‌شه فوراً حوصله‌شون سر می‌ره و گوش نمی‌کنن... همهٔ دنیا برای قهرمانان جنگ‌شون احترام قائلند... حداقل کاری که می‌کنید، اینه که با تحقیر از اونا یاد نکنین، چون سزاوارش نیستن... آب از جای دیگه گل‌آلوده..
nila
. خدا به من و تو احتیاج نداره، این ما هستیم که به خاطر خودمون باید بهش نزدیک بشیم. اوه، مثل‌این‌که زیاد حرف زدم. معذرت می‌خوام...»
nila
حسودی یک جور خودخواهیه... خودخواهی ریشهٔ عشق رو می‌سوزونه و خاکستر می‌کنه... و تلافی کردن، اون خاکستر رو به باد می‌ده...
ARASTEH
بیشتر آدمایی که همیشه از همه طلب‌کارن، هیچ‌وقت احساس رضایت ندارن... اگر توقعات‌شون برآورده بشه که راضی نمی‌شن و روز به روز بر کبر و غرورشون اضافه می‌شه اگر هم نشه سرخورده و عاجز می‌شن...»
ARASTEH
آدمایی که همیشه از همه طلب‌کارن، هیچ‌وقت احساس رضایت ندارن... اگر توقعات‌شون برآورده بشه که راضی نمی‌شن و روز به روز بر کبر و غرورشون اضافه می‌شه اگر هم نشه سرخورده و عاجز می‌شن...»
کاربر ۳۹۴۴۹۵۴
بیشتر آدمایی که همیشه از همه طلب‌کارن، هیچ‌وقت احساس رضایت ندارن... اگر توقعات‌شون برآورده بشه که راضی نمی‌شن و روز به روز بر کبر و غرورشون اضافه می‌شه اگر هم نشه سرخورده و عاجز می‌شن
fati

حجم

۴۷۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۵۱۰ صفحه

حجم

۴۷۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۵۱۰ صفحه

قیمت:
۹۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد