بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب آخرین‌نامه: آخرین نامه‌های عارفانه و عاشقانه از شهدا | صفحه ۴ | طاقچه
کتاب آخرین‌نامه: آخرین نامه‌های عارفانه و عاشقانه از شهدا اثر گروه نویسندگان

بریده‌هایی از کتاب آخرین‌نامه: آخرین نامه‌های عارفانه و عاشقانه از شهدا

دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۵ رأی
۵٫۰
(۵)
از اینکه ایمانم به بنده‌ات بیشتر از ایمانم به تو بود.... از اینکه منتظر تعریف دیگران بودم، غافل از اینکه تو بهتر از دیگران می‌نویسی و با حافظه‌تری.
وهب حسینی
خدایا بر ایمان ما بیفزای و نگذار نفس ما، این طاغوت اکبر بر ما غلبه کند و ما را حول محوری بچرخاند که غرق در گناه و بی بند و باری شویم.
چڪاوڪ
خطوط و حدود اسلام را شناسایی و غیر اسلام را با تحقیق و تدقیق بررسی و تنقید نمایید. حس خوش‌بینی را به بدبینی، ترجیح دهید و افراد صالح و فاسد را با ملاک و معیار اسلام و حق تشخیص داده و از هم تفکیک نمایید و منافق را به طور صحیح، به مردم بشناسانید. هرچند او خودش، خود را رسوا می‌کند. نه غیبت بکنید و نه بشنوید.
چڪاوڪ
آری، امید دنیا منشأ همه‌ی ناامیدی‌هاست، اگر به امیدش خو گیری، رهایت نکند و از خود بازت دارد و به خود پردازد، خوشی دنیا همچون قطره‌ای است که با یک بار نوشیدن تمام می‌شود و اگر بر زمین افتد هرگز به دست نخواهد آمد. بیچاره آنان که در این دار فانی خود را اسیر قطره‌های آنی کنند و مفتون نغمه‌ها و شادی‌های دنیایند. خوشا بر آن کس که در این چند روزه‌ی دنیا خود را بیابد و بزرگ‌ترین سرمایه‌ی خود یعنی «عمر» را به تباهی نکشاند.
چڪاوڪ

حجم

۱۶۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۱۶۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
...
۳
۴
صفحه بعد