بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب کوهستان تویی | طاقچه
کتاب کوهستان تویی اثر بریانا ویست

بریده‌هایی از کتاب کوهستان تویی

نویسنده:بریانا ویست
انتشارات:نشر دیوار
امتیاز:
۴.۳از ۱۶ رأی
۴٫۳
(۱۶)
درخشش واقعی یعنی برای اولین بار قلب خود را بر چشم دیگران ارجح بدانید.
دریا
حقیقت این است که هیچ‌کس جز خودتان نیست که باید به او هر چیز را اثبات کنید.
دریا
همه‌چیز در طبیعت ناکامل است و به دلیل همین بی‌نقص نبودن است که امکان رشد وجود دارد.
Mahsima
تو برای کامل بودن به دنیا نیامده‌ای. تو به دنیا نیامده‌ای که همیشه شاد باشی. اما اگر بتوانید هر روز خود را متعهد کنید که کاملاً انسان باشید حتی زمانی که می‌ترسید با احساسات‌تان روبه‌رو شوید، می‌توانید وارد مرحلهٔ بسیار زیبایی از مسیر پیشِ رو شوید.
دریا
آن‌چه را اتفاق افتاده فراموش کنید و روی این‌که چگونه آن را درست خواهید کرد تمرکز داشته باشید
دریا
نباید از اینکه نیاز به گریه کردن داریم، ناراحت‌ایم یا دل‌مان برای چیزی که دیگر نداریم تنگ شده خجالت بکشیم یا حس کنیم کار اشتباهی می‌کنیم. در واقع گریه کردن در زمان‌های مناسب یکی از بزرگ‌ترین نشانه‌های قدرت ذهنی است، زیرا افرادی که در حال مبارزه‌اند اغلب به‌سختی می‌توانند احساسات خود را رها کرده و آسیب‌پذیر باشند.
کاربر ۷۹۱۸۳۲۷
خودویرانگری زاییدهٔ نظام باورهاست
شهربانو رمضانی
ممکن است کاملاً غیرمنطقی به نظر برسد اما ما برای خوشبخت بودن برنامه‌ریزی نشده‌ایم بلکه برای راحت بودن برنامه‌ریزی شده‌ایم
Hessam Shahbazi
بعضی‌ها نمی‌توانند بفهمند که چرا همواره روابط احساسی اشتباه را انتخاب می‌کنند، در واقع الگوهای طرد شدن، سوءاستفاده و عدم‌تعهد دربارهٔ آن‌ها مدام تکرار می‌شود. شاید متوجه نباشند همواره روابطی را که قبل‌تر و گاه در جوانی داشته‌اند بازسازی می‌کنند؛ عشق را با از دست دادن یا رها شدن مرتبط می‌دانند و می‌خواهند روابطی را که در خانواده سبب احساس درماندگی‌شان می‌شده دوباره بازسازی کنند. می‌خواهند این‌بار در قالب یک بزرگ‌سال به فرد معتاد، دروغ‌گو یا شکست‌خورده کمک کنند.
ققنوس
خودویرانگری اغلب به‌اشتباه راهی برای تنبیه، تمسخر، یا آسیب عمدی به خود شناخته می‌شود. این برداشت در نگاه اول درست به نظر می‌رسد. خودویرانگری این است که به تغذیهٔ سالم متعهد شوید و چند ساعت بعد از یک رستوران بی‌کیفیت سر درآورید. یا این‌که خلئی را در بازار تشخیص دهید و ایدهٔ کسب‌وکاری درخشان و بی‌سابقه‌ای در ارتباط با آن به ذهن‌تان برسد، اما بعد «حواس‌تان پرت شود» و فراموش کنید که روی آن ایده کار کنید. یا این‌که افکار عجیب و وحشتناکی داشته باشید و بگذارید در مواجهه با تغییرات مهم یا نقاط عطف زندگی فلج‌تان کنند
ققنوس

حجم

۱۵۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۱۵۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۷۸,۰۰۰
۳۹,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۴صفحه بعد