بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب رازها و نیازهای موفقیت ایرانی | طاقچه
کتاب رازها و نیازهای موفقیت ایرانی اثر محمود جولایی

بریده‌هایی از کتاب رازها و نیازهای موفقیت ایرانی

انتشارات:انتشارات نگاه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۴ رأی
۳٫۵
(۴)
اول، همیشه کاری را انجام دهید که دوست دارید و دوم، آنقدر در کار خود تلاش و استمرار داشته باشید تا به نتیجه دلخواه برسید. «دونالد ترامب»
مهدی ربیعی
زندگی از آن شماست، پس مسئولیت آن‌ را گردن بگیرید. عده‌ای زمین و زمان را سپر بلای خود قرار می‌دهند و همه کس و همه چیز را به‌خاطر شرایط نامطلوب زندگی خود متهم و مقصر می‌دانند. در حالی که تنها مقصر ناملایمات زندگی هرکس، اندیشه‌های او و مقاومت وی در قبال تغییر و خودسازی است.
مهدی ربیعی
این اصلاً مهم نیست که چه زندگی سخت و محدودی داشته‌اید یا دارید، مهم این است که برای از این به بعد خود چه می‌خواهید؟! آنچه داشتید یا دارید، نتیجه افکار گذشته شما بوده، پس اگر چیز دیگری می‌خواهید باید به گونه‌ای دیگر اندیشیده و برای آن بجنگید.
📚میرزارضا📖
من باور دارم که نبوغ واقعی آن است که با تقویت ایمان و اعتقادات سازنده، نیروهای عظیم درونی خود را در جهت آفرینش آرزوهای خود فعال سازیم.
📚میرزارضا📖
آیا شما به عنوان کاپیتان کشتی زندگی خویش به خوبی می‌دانید به کجا می‌خواهید بروید؟ اگر شما ندانید به کجا قرار است بروید، چه فرقی می‌کند از کدام راه بروید! «دکتر هلاکویی»
کاربر ۹۹۴۴۳۸
چیزهایی را که دوست دارید به‌دست آورید وگرنه سرانجام ناچار خواهید بود چیزهایی را که به‌دست آورده‌اید ‌دوست بدارید. «جرج برناردشاو» ‌
کاربر ۹۹۴۴۳۸

حجم

۴۵۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۳۵ صفحه

حجم

۴۵۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۳۵ صفحه

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد