بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب معجزه نصیب بهترین‌ها می‌شود | طاقچه
کتاب معجزه نصیب بهترین‌ها می‌شود اثر گابریل برنستین

بریده‌هایی از کتاب معجزه نصیب بهترین‌ها می‌شود

دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۴از ۵ رأی
۲٫۴
(۵)
. شکرگزار چیزهای خوب بودن آسان است؛ اما پیشامدهایی در لحظه‌های دشوار زندگی هم وجود دارد که باید قدردان آن‌ها بود.
seemorgh
رمز و راز دستیابی به دارایی و فراوانی، آن است که ذهن را بر آنچه ندارید، متمرکز نکنید و از هر فرصتی برای سپاسگزاری به‌خاطر داشته‌هایتان استفاده کنید.
seemorgh
این پیام یک هشداردهنده‌ی قدرتمند است که ترس و نگرانی‌ها سراسر توهّم‌اند و تنها عشق، واقعی است.
seemorgh
اگر می‌خواهید در زندگی شادکام باشید، باید این شادکامی را در درون خود جستجو کنید. دنیا نمی‌تواند شما را آن‌گونه که انتظار دارید خوشحال کند. تنها به درون‌تان بنگرید و سپاسگزار نیروی شگفت‌انگیز درونی خود باشید. وقتی سپاسگزار نعمات دنیا هستید، دیگر روی مشکلات و افکار منفی تمرکز نخواهید کرد.
seemorgh
هرکدام از ما پرتو نوری کوچک هستیم از انوار بی‌کران خالق جهان هستی.
seemorgh
. آیا می‌دانید چرا این همه دشمنی، کینه و نفرت پیرامونمان پراکنده می‌شود؟ این‌ها همه از نبود عشق به خویشتن و نفرتی است که خودمان پراکنده‌ایم. پس بهتر است مبارزه‌ای معنوی را آغاز کنیم و متعهد شویم دنیای ذهنی خود را از همین لحظه دگرگون کنیم. عدم عشق‌ورزی به خویشتن ما را به مسیرهایی تاریک می‌کشاند که احساس کمبود می‌کنیم و می‌خواهیم دیگران ما را کامل کنند؛ اما عشق‌ورزی به خویشتن موجب می‌شود احساس ارزشمندی نسبت به خود داشته باشید.
seemorgh
این مهم‌ترین راز جهان هستی است. زمانی‌که خود را مورد انتقاد و حمله قرار می‌دهیم، پیوندی مستقیم با انرژی محیط پیرامونمان برقرار می‌کنیم. بنابراین اگر مدام در این ورطه به خود حمله کنید یا به سرزنش خویش بپردازید، درواقع مدام درحال حمله به زندگی و دنیا خواهید بود. بدین‌ترتیب کم‌کم سطح انرژی شما پایین می‌آید و شور و نشاط لازم برای زندگی و کار را از دست می‌دهید. درنتیجه این انرژی منفیِ حمله‌گر مانند ویروسی در سراسر زندگی و محیط اطرافتان پخش می‌شود و به‌اصطلاح درنمی‌یابید این جریان از کجا آب می‌خورد
seemorgh
. هدف این کتاب این است که بیاموزد آنچه ما از خود در ذهن داریم همان را مشاهده می‌کنیم و آنچه در درون ذهن می‌پرورانیم همان را در بیرون می‌بینیم.
seemorgh
به‌جای این‌که نگرانی‌های خود را مشکل فر‌ض کنید، به‌خاطر وظیفه‌ای که برای رشد معنوی‌تان به شما محول شده، شکرگزار باشید. همه‌ی مشکلات فرصت‌هایی را برای تقویت ایمان ما به عشق در پی دارد.
seemorgh
. وین دایر، یکی از سرشناس‌ترین مربیان معنوی، گفته‌ی قدیمی را دگرگون کرد: «زمانی چیزی را خواهم دید که آن را باور کرده باشم.» این کتاب می‌خواهد به شما کمک کند نظام اعتقادی خود را بر پایه‌ی ذهنیتی معجزه‌پذیر تقویت کنید تا معجزه‌ها برای شما به واقعیت بپیوندند.
seemorgh

حجم

۱۷۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۷۸ صفحه

حجم

۱۷۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۷۸ صفحه

قیمت:
۷۵,۹۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد