بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب امسال تکرار نخواهد شد | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب امسال تکرار نخواهد شد اثر دارن هاردی

بریده‌هایی از کتاب امسال تکرار نخواهد شد

۴٫۵
(۵۱)
«کسانی‌که قادر نباشند از تاریخ تجربه کسب کنند، محکوم به تکرار آن هستند.» جرج سانتایانا
Zoe
اگر به اندازه کافی دلیلی برای چرایی انجام دادن کاری وجود نداشته باشد، آن‌گاه علاقه‌ای هم برای استقامت در چگونگی انجام دادن آن نیز وجود نخواهد داشت
Zoe
ارسطو می‌گوید: «ما آن چیزی هستیم که دائم انجامش می‌دهیم.» جان مکسول نیز می‌گوید: «هیچ وقت تغییری در زندگی‌تان رخ نمی‌دهد مگر این‌که در زندگی‌تان عادت‌های روزانه را تغییر دهید. راز موفقیت در عادت‌های روزانه است.»
سپیده
پشتکار یعنی مواجه شدن با ترس‌ها بدون این‌که تسلیم شوید.
سپیده
همه انسان‌ها به خوبی کاری را شروع می‌کنند؛ اما تعداد اندکی از آن‌ها تمامش می‌کنند.
t.ftm.s
هر جایی که چشم‌انداز و آینده روشنی وجود نداشته باشد، مردم نابود خواهند شد
Zoe
معنای تعهد، انجام دادن کاری‌ است که قبلا گفته‌اید انجامش می‌دهید، حتی اگر مدت زیادی است که حوصله انجام آن کار در شما از بین رفته باشد، اما متعهد به پیگیری آن کار هستید.
t.ftm.s
قبل از این‌که بتوانید چیزی را داشته باشید، باید کارهایی را انجام دهید و قبل از این‌که بتوانید کاری را انجام دهید، باید صفاتی را داشته باشید. آیا آماده‌اید فردی شوید که می‌تواند به هدف‌هایش برسد؟ «برای رسیدن به چیزی که قبلا هیچ وقت آن را نداشته‌اید، باید آن کسی شوید که هیچ‌گاه نبوده‌اید.» لس براون
Javad
تنها عاملی که به من این توانایی را می‌دهد که هر کسی را در هر رقابتی شکست دهم، پشتکار است. خیلی از مردم سریع به هدف‌های جدید روی می‌آورند و از خود علاقه نشان می‌دهند، سریع دست به کارهای فوق‌العاده‌ای می‌زنند. مشکل این‌جا است که تعهد آن‌ها خیلی سریع کم‌رنگ می‌شود و علاقه خود را از دست می‌دهند. در همین حال کسانی که با علاقه کمتر؛ ولی با تعهد بیشتری شروع کرده‌اند، خودشان را سریع به ایشان می‌رسانند و از آن‌ها هم جلو می‌زنند. چیزی را داشته باشید که بقیه ندارند؛ پشتکار.
Ramtin
«هر چیزی که هستید، هر طوری که هستید خوبش باشید.»
t.ftm.s

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۴۲ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۴۲ صفحه

قیمت:
۷۹,۹۰۰
۳۹,۹۵۰
۵۰%
تومان