بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب رک ترین کتاب ممکن | صفحه ۴ | طاقچه
کتاب رک ترین کتاب ممکن اثر شوتاب گنگوار

بریده‌هایی از کتاب رک ترین کتاب ممکن

امتیاز:
۴.۰از ۲۶ رأی
۴٫۰
(۲۶)
میل به ثابت‌کردن چیزی به دیگران نیازمند این است که برای «دیگران» واقعاً اهمیت داشته باشد؛ در حالی که برایشان اهمیتی ندارد. فقط تویی که برایت مهم است سرانجامت چه می‌شود. تنها چیزی که برای آن‌ها مهم است، این است که سرانجامِ خودشان چه می‌شود.
Amir
خیلی وقت‌ها به این سبب از بعضی مسائل آسیب می‌بینی و دست به کارهای به‌شدت احمقانه می‌زنی که از زاویهٔ اشتباه به آن‌ها نگاه می‌کنی. درک مهم است، دوست من. این‌که چگونه به چیزی نگاه می‌کنی، مهم است.
Amir
زمان می‌گذرد، آدم‌ها می‌روند و تو تنها کسی هستی که با خودت می‌مانی.
sheyda
-هیچ‌کس این را به ما نمی‌گوید: زندگی خیلی چیزهاست که به خوشحالی ربطی ندارد
sheyda
همیشه به خاطر داشته باش: وظیفهٔ تو درک آدم‌ها نیست؛ بلکه درک و مراقبت از خودت است.
sheyda
انگیزهٔ اصلی‌ات رضایت از خود نیست؛ بلکه راضی‌کردن دیگران است. ایراد اساسی در چنین انگیزه‌ای این است: میل به ثابت‌کردن چیزی به دیگران نیازمند این است که برای «دیگران» واقعاً اهمیت داشته باشد؛ در حالی که برایشان اهمیتی ندارد. فقط تویی که برایت مهم است سرانجامت چه می‌شود.
sheyda
اگر کس دیگری باید به تو بگوید خاصی، پس از نظر خودت کاری نکرده‌ای که مستحق آن باشی.
sheyda
تو معتاد خوشحالی هستی و خوشحالی گذرا برایت خیلی بیشتر از احترام به خود و سلامت روان و آرامش کلی در زندگی‌ات ارزش دارد؛ برای همین می‌گویی: «گور باباش!» و باز به سراغ همان خوشحالی گذرا می‌روی!
crazy
کسی که می‌داند چگونه فکر کند، سعی می‌کند خودش فکر کند تا راه‌حل مسائلش را پیدا کند. او از روش‌های استنتاج استفاده می‌کند و هماهنگی ذهنی و روان‌سازی عملکرد زندگی‌اش را در نظر می‌گیرد. او برای گسترش دانشش کتاب می‌خواند، ویدئو می‌بیند و هر اطلاعات در دسترسی را مصرف می‌کند. این فرد به دنبال دانش می‌گردد؛ چون دانش او را با دیدگاه‌های گوناگون آشنا می‌کند و پرورش چگونه‌فکرکردن نیازمند بزرگ‌ترین مجموعهٔ ممکن از دیدگاه‌های مختلف است.
بهزاد تبریزی
«انگیزهٔ مسئولانه» یعنی والدین بفهمند زمانی که اساس شخصیت بچه شکل می‌گیرد، آن‌ها قوی‌ترین تأثیر را دارند و این‌که برای آماده‌کردن بچه، والدین اول باید خودشان را آماده کنند.
احسان رضاپور

حجم

۱۳۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۱۳۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
۲۷,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱
...
۳
۴
صفحه بعد